Masz zrobione śrubunki?
Komunikacje i zasilanie masz podłączone?
Widzę że masz azot do sprawdzenia szczelności więc warto go wykorzystać!
Musisz do butli azotowej przykręcić reduktor do którego podłączasz manometry i po przez strone z zegarem wysokiego ciśnienia (czerwony) podłączasz się do klimatyzatora do przyłącza serwisowego.
Następnie wpuszczasz Azot do rur i jednostki wewnętrznej - 30bar,zakręcasz wszystko i obserwując manometr widzisz czy ciśnienie się utrzymuję.
Możesz sobie zrobić jakąś wodę z mydłem i popsikać w między czasie śrubunki w wenątrz pod jednostką i na zewnątrz przy jednostce zewnętrznej.
Jak gdzieś pojawi się bąńka to dokręcasz.
Po 2-6h lub jak możesz 24h kiedy ciśnienie znacząco nie spada (rano może być 1-1,5bara mniej) możesz przystąpić do procedury próżniowania i uruchomiania.
Kumasz?
Komunikacje i zasilanie masz podłączone?
Widzę że masz azot do sprawdzenia szczelności więc warto go wykorzystać!
Musisz do butli azotowej przykręcić reduktor do którego podłączasz manometry i po przez strone z zegarem wysokiego ciśnienia (czerwony) podłączasz się do klimatyzatora do przyłącza serwisowego.
Następnie wpuszczasz Azot do rur i jednostki wewnętrznej - 30bar,zakręcasz wszystko i obserwując manometr widzisz czy ciśnienie się utrzymuję.
Możesz sobie zrobić jakąś wodę z mydłem i popsikać w między czasie śrubunki w wenątrz pod jednostką i na zewnątrz przy jednostce zewnętrznej.
Jak gdzieś pojawi się bąńka to dokręcasz.
Po 2-6h lub jak możesz 24h kiedy ciśnienie znacząco nie spada (rano może być 1-1,5bara mniej) możesz przystąpić do procedury próżniowania i uruchomiania.
Kumasz?