Witam.. Panowie nastepujace problemy:
1. Chrysler Voyager --klima przegladnieta, nabita. Niskie cisnienie z poczatku ok ale po chwili w okolicy 2bar wylacza sprezarke. Po chwili zalacza sie znow ale cykle zalaczania i wyl. jak na moj gust odbywaja sie za czesto. HP wporzadku, wentylator chodzi. Presostat oszukuje, zaw. rozpr. przyblokowany ?? Czynnik w okolicach 900g. Chlodzi dobrze tylko ciagle wlacza i wylacza.
2. Toyota corolla 2001. - przewod HP alu. jest zdaje sie spiety przed zaw. razpr. taka spinka z tworzywa. Czy do jej sciagniecia potrzebny jest jakis sciagacz czy ja po prostu jestem uposledzony???
3. Vectra B.-- czy mieliscie przypadki rozszczelnionego czujnika cisnienia na korpusie??
(Ten post był ostatnio modyfikowany: 2007-06-02, 13:38:06 przez Klimek.)
1. Chrysler Voyager --klima przegladnieta, nabita. Niskie cisnienie z poczatku ok ale po chwili w okolicy 2bar wylacza sprezarke. Po chwili zalacza sie znow ale cykle zalaczania i wyl. jak na moj gust odbywaja sie za czesto. HP wporzadku, wentylator chodzi. Presostat oszukuje, zaw. rozpr. przyblokowany ?? Czynnik w okolicach 900g. Chlodzi dobrze tylko ciagle wlacza i wylacza.
2. Toyota corolla 2001. - przewod HP alu. jest zdaje sie spiety przed zaw. razpr. taka spinka z tworzywa. Czy do jej sciagniecia potrzebny jest jakis sciagacz czy ja po prostu jestem uposledzony???

3. Vectra B.-- czy mieliscie przypadki rozszczelnionego czujnika cisnienia na korpusie??
KLIMATYZATORY
KLIMATYZATORY
POMPY CIEPŁA
KLIMATYZATORY
KLIMATYZATORY
KLIMATYZATORY
POMPY CIEPŁA
REKUPERATORY
KLIMATYZATORY
KLIMATYZATORY
KLIMATYZATORY
KLIMATYZATORY