Mam następujący problem: mój civic jest z 94 roku ale kupiem klime z 93 i jest różnica w podłączeniu termostatu, w starej wersji (na freon) jest przy parowniku gniazdo 2 stykowe a ja mam w aucie 3 stykowe:/
tutaj niżej na pierwszej fotce jest schemat właśnie starej instalacji czyli do termostatu idą 2 przewody (zaznaczyłem na czerwono)
na drugiej fotce jest właśnie złącze termostatu i wtyczka (u mnie ona jest 3-stykowa)
Ja narazie wywnioskowałem że ten termostat w nowszysch wersjach jest może zasilany dodatkowo bo dochodzi do niego przewód czarno-żółty który na schemacie jest do wszystkiego tak jakby zasilający więc jego niepodłączyłem tylko 2 pozostałe tak jak w schemacie
tylko niewiem czy może tak być?
orientuje się ktoś?
tutaj niżej na pierwszej fotce jest schemat właśnie starej instalacji czyli do termostatu idą 2 przewody (zaznaczyłem na czerwono)
na drugiej fotce jest właśnie złącze termostatu i wtyczka (u mnie ona jest 3-stykowa)
Ja narazie wywnioskowałem że ten termostat w nowszysch wersjach jest może zasilany dodatkowo bo dochodzi do niego przewód czarno-żółty który na schemacie jest do wszystkiego tak jakby zasilający więc jego niepodłączyłem tylko 2 pozostałe tak jak w schemacie
tylko niewiem czy może tak być?
orientuje się ktoś?
KLIMATYZATORY
KLIMATYZATORY
POMPY CIEPŁA
KLIMATYZATORY
KLIMATYZATORY
KLIMATYZATORY
POMPY CIEPŁA
REKUPERATORY
KLIMATYZATORY
KLIMATYZATORY
KLIMATYZATORY
KLIMATYZATORY