Witam forumowiczów,
Mam kilka pytań dot. klimy w moim Volvo - w ciągu ostatnich dwóch miesięcy uzupełniłem 2x czynnik. Za pierwszym razem nie było go wcale za drugim razem uzupełniono to co uciekło w wyniku nieszczelności. Przy okazji pierwszej naprawy wymieniono osuszacz. Generalnie problemem jest wykrycie nieszczelności. Fachowcy szukali 2 godziny i nic. Teraz po drugiej naprawie klima zaczyna szwankować. Głowny objaw to słabe chłodzenie. Wczoraj sprawdzałem czy ponownie nie wyciekł czynnik ale sprężarka ostro pracuje. A to znak, że czynnik jeszcze jest.
Mam pytanie jaka powinna być temp. na wylocie kratek wentylacyjnych przy ustawionym max. chłodzeniu? Jakie są dopuszczalne skoki temp. schłodzonego powietrza na wylocie kratek? Czy regulacja temp w aucie odbywa się za pomocą zmiany temp. powietrza w nawiewach, czy też układ działa ze stałą wydajnością, a jedynie obroty wentylatora decydują o ilości zimnego powietrza w aucie. No i na koniec czy ktoś ma pomysł co dalej należy sprawdzić aby w końcu klima zaczeła działać jak należy. Może jakiś namiar na warsztat w W-wie i okolicy gdzie się znają na klimie w volvo. Pozdrawiam
Mam kilka pytań dot. klimy w moim Volvo - w ciągu ostatnich dwóch miesięcy uzupełniłem 2x czynnik. Za pierwszym razem nie było go wcale za drugim razem uzupełniono to co uciekło w wyniku nieszczelności. Przy okazji pierwszej naprawy wymieniono osuszacz. Generalnie problemem jest wykrycie nieszczelności. Fachowcy szukali 2 godziny i nic. Teraz po drugiej naprawie klima zaczyna szwankować. Głowny objaw to słabe chłodzenie. Wczoraj sprawdzałem czy ponownie nie wyciekł czynnik ale sprężarka ostro pracuje. A to znak, że czynnik jeszcze jest.
Mam pytanie jaka powinna być temp. na wylocie kratek wentylacyjnych przy ustawionym max. chłodzeniu? Jakie są dopuszczalne skoki temp. schłodzonego powietrza na wylocie kratek? Czy regulacja temp w aucie odbywa się za pomocą zmiany temp. powietrza w nawiewach, czy też układ działa ze stałą wydajnością, a jedynie obroty wentylatora decydują o ilości zimnego powietrza w aucie. No i na koniec czy ktoś ma pomysł co dalej należy sprawdzić aby w końcu klima zaczeła działać jak należy. Może jakiś namiar na warsztat w W-wie i okolicy gdzie się znają na klimie w volvo. Pozdrawiam
KLIMATYZATORY
KLIMATYZATORY
POMPY CIEPŁA
KLIMATYZATORY
KLIMATYZATORY
KLIMATYZATORY
POMPY CIEPŁA
REKUPERATORY
KLIMATYZATORY
KLIMATYZATORY
KLIMATYZATORY
KLIMATYZATORY