Logowanie Rejestracja
  • Start
  • Szukaj
  • Użytkownicy
  • Kalendarz
  • Pomoc
  • Nowe posty
Menu
Start Szukaj Użytkownicy Kalendarz Pomoc Nowe posty
PROFESJONALIŚCI POLECAJĄ
KLIMATYZATORY
KLIMATYZATORY
POMPY CIEPŁA
KLIMATYZATORY
KLIMATYZATORY
KLIMATYZATORY
POMPY CIEPŁA
REKUPERATORY
KLIMATYZATORY
KLIMATYZATORY
KLIMATYZATORY
KLIMATYZATORY

Carrier maxima 1800 vector

18 Odpowiedzi, 20858 Wyświetleń

Seba77

  2011-07-08, 15:53:18
Nowy użytkownik
#1
Chciale serdecznie przywitac moderatorow i wszystkich kolegow z branzy.
Jestem pod wrazeniem, ze jest takie forum , ktore moze bardzo pomoc.
Mam problem z funkcja Start-Stop , a mianowicie wiem jakie warunki musza byc spelnione, \aby funkcja ta dzialala
byl problem z natezeniem , dalismy nowy akumulator(zalecany przez carriera). kilka dni bylo dobrze i znowu napiecie tylko dochodzi do 13.2V czasem jak dojdzie do 13.5V to wylacza, ale z reguly jest kolo 13V. pobor pradu maly na wolnych obrotach kolo 2.3A czasem 1.9.. temp.cieczy chlodzacej ponad 50 stopni C..... wiec czy to winna regulatora napiecia???
Prosze o pomoc bo agregat na ciaglej pracy zdzera strasznie paliwa.
Dziekuje z gory
  • Odpowiedz

Seba77

  2011-07-10, 13:17:25
Nowy użytkownik
#2
nikt nic nie wie na ten temat czy nie chce sie podzielic wiedza ???? Rolleyes
a moze ktos cos podrzuci na temat tej pradnicy czy przetwornicy pradu chociaz ? czy dobrze mysle , bo to masakrycznie drogie jest i nie chce w ciemno wymieniac.
  • Odpowiedz

Shitashii

  2011-07-10, 13:24:31
Moderator
#3
A gdybyś nie znał tematu, to zrozumiałbyś cokolwiek ze swojego pierwszego postu??
Aha, masz na klawiaturze klawisz Alt? Tak? I po prawej stronie od "spacji" też? To dlaczego nie używasz?
Kiedy wszystko inne zawiedzie - przeczytaj instrukcję.
  • Odpowiedz

Seba77

  2011-07-10, 15:17:48
Nowy użytkownik
#4
wydaje mi sie , ze napisalem to najlepiej jak moglem Smile
Mam problem z funkcja Start-Stop (carrier vector 1800) .
Po przegladnieciu wczesniejszych tematow znalazlem, ze musza byc spelnione pewne warunki jak:
-minimalny czas pracy
-temperatura cieczy chlodzacej min 50 C
-napiecie na akumulatorze wieksze od 13.5V
-pobor pradu mniejszy niz 5.5A
u mnie napiecie szwankuje pomimo kupna nowego akumulatora (wskazanego przez Carrier)
napiecie mi sie waha od 12.9V do 13.3V Czasem dojdzie do 13.5V i wtedy funkcja start-stop zadziala .
Czy tak jest bardziej zrozumiale??
  • Odpowiedz

Seba77

  2011-07-10, 16:07:46
Nowy użytkownik
#5
Czy ktos moze cos poradzic , po przeczytaniu dolegliwosci Smile, co moze byc przyczyna , ze funkcja Start-Stop nie dziala.
Agregat chodzi mi na okraglo.
Dziekuje.
  • Odpowiedz

Shitashii

  2011-07-10, 18:11:12
Moderator
#6
Moja porada będzie czysto teoretyczna: Bo widzisz, jeśli Twój układ nie spełnia jednego z warunków, to nie będziesz miał funkcji start-stop. Wygląda na to, że sterowanie "zabezpiecza się" przed niskim napięciem z obawy czy uda mu się ponownie załączyć. Jeśli z nowym akku przez kilka dni było ok, a później już nie, to wygląda że masz słabe ładowanie.
Kiedy wszystko inne zawiedzie - przeczytaj instrukcję.
  • Odpowiedz

llort

  2011-07-10, 19:10:19
Zaawansowany użytkownik
#7
Shitashii napisał(a):Moja porada będzie czysto teoretyczna: Bo widzisz, jeśli Twój układ nie spełnia jednego z warunków, to nie będziesz miał funkcji start-stop. Wygląda na to, że sterowanie "zabezpiecza się" przed niskim napięciem z obawy czy uda mu się ponownie załączyć. Jeśli z nowym akku przez kilka dni było ok, a później już nie, to wygląda że masz słabe ładowanie.
Nic dodać nic ująć w tej wypowiedzi.Jak nie mam odpowiedniego napięcia zasilającego lodówkę to nie wzywam serwisu urządzenia tylko elektryka sieciowego. :|
Masz problem w dziedzinie chłodnictwa i kanalizacji?STEFAN BUD ci pomoże.Człowiek orkiestra.Ponoć tynki maszynowe wykonuje gratis.Do administracji to nie jest reklama
  • Odpowiedz

Seba77

  2011-07-15, 00:20:56
Nowy użytkownik
#8
Szczerze mowiac to chce wymienic akumulator na inny nowy i sprawdzic co sie bedzie dzialo. bo kilka osob podpowiedzialo, ze to wina akumulatora.

A jesli bedzie to samo, to zostaje juz tylko przetwornica, czy idzie to naprawic? czy trzeba kupic nowa ? slyszalem,ze droga rzecz ogolnieto jest.
  • Odpowiedz

Robert81r

  2011-07-15, 11:54:34
Zaawansowany użytkownik
#9
te akumulatory nowe, zalecanie i stosowane przez Carriera dosyc czesto zawodzily Wink
  • Odpowiedz

wenon

  2011-07-16, 10:34:08
Moderator
#10
pasowało by założyć nową przetwornice i sprawdzić co się będzie działo. przy sprawnym akumulatorze i dobrej przetwornicy napięcie powinno być powyżej 14v.
"I DON'T MIND IF I DON'T HAVE A MIND." (Kurt Cobain)
  • Odpowiedz

wenon

  2011-07-16, 10:37:51
Moderator
#11
Robert81r napisał(a):te akumulatory nowe, zalecanie i stosowane przez Carriera dosyc czesto zawodzily

zgadza się że często padają, ale to już nie wina carriera tylko ogólnie optima się popsuła, kiedyś robiła lepsze akumulatory.
optimy akumulatory stosowane są często w off roadzie i tam też na nie narzekają. to nie to co kiedyś.
"I DON'T MIND IF I DON'T HAVE A MIND." (Kurt Cobain)
  • Odpowiedz

Seba77

  2011-07-17, 21:16:59
Nowy użytkownik
#12
Tez bym tak chcial zalozyc nowa przetwornice, ale nie mam takowej coby wlozyc na podkladke i sprawdzic niestesty, a watpie zeby w serwisie mi ktos chcial pozyczyc Big Grin
  • Odpowiedz

Seba77

  2011-07-17, 21:19:54
Nowy użytkownik
#13
wiec nowy akumulator pojechal z powrotem do carriera , wlozylem inny dobry uzywany od sprintera na probe , ale wczesniej go ladowalem przez noc ... no i napiecie na wolnych obrotach poszlo ponad 14.2v. takze mysle ,ze chyba obedzie sie bez wymiany przetwornicy i jedynie jak bedzie wszystko dobrze juz teraz to kupie nowa baterie taka sama jak wlozylem na probe (bo licho wie ile ma juz lat) pozdrawiam
  • Odpowiedz

llort

  2011-07-18, 21:57:54
Zaawansowany użytkownik
#14
wenon Czy ty widziałeś przetwornicę? Smile
Masz problem w dziedzinie chłodnictwa i kanalizacji?STEFAN BUD ci pomoże.Człowiek orkiestra.Ponoć tynki maszynowe wykonuje gratis.Do administracji to nie jest reklama
  • Odpowiedz

llort

  2011-07-18, 22:05:23
Zaawansowany użytkownik
#15
przetwornica jest zalana i ciężko ją naprawić bez wiedzy Smile
Masz problem w dziedzinie chłodnictwa i kanalizacji?STEFAN BUD ci pomoże.Człowiek orkiestra.Ponoć tynki maszynowe wykonuje gratis.Do administracji to nie jest reklama
  • Odpowiedz

Robert81r

  2011-07-19, 20:27:38
Zaawansowany użytkownik
#16
Cytat:przetwornica jest zalana i ciężko ją naprawić bez wiedzy

czasami sie rozszczelni i juz nie jest zalana, no ale wtedy ewidentnie nie dziala ...
  • Odpowiedz

Seba77

  2011-07-23, 09:46:32
Nowy użytkownik
#17
witam. ciagniemy dalej temat Smile Po wymianie aku mam na chodzacym agregacie od 13.3v do 13.8v , ale teraz juz ze zanczkiem OK , wiec rozumiem,ze jest w miare dobrze ,ale chyba cos sie dzieje skoro normalnie wszyscy maja ponad 14V. Aha funkcja start- stop dziala jak nalezy. Przy wymianie aku okazalo sie ze plusowa klema byla peknieta i to tez napewno mialo wplyw na skoki napiec. co sadzicie o tym napieciu troszke niskim?
  • Odpowiedz

wenon

  2011-07-29, 19:43:13
Moderator
#18
to już zchodzimy na off top.


llort napisał(a):wenon Czy ty widziałeś przetwornicę? Smile


wytłumacz mi co miałeś na myśli, "widziałeś przetwornicę"

PS: jak odpowiesz mi na pytanie to zrobie ład w tym temacie i usunę nasze wypociny. chętnie odezwij sie do mnie na PW lub gg.
"I DON'T MIND IF I DON'T HAVE A MIND." (Kurt Cobain)
  • Odpowiedz

  • Pokaż wersję do druku


Użytkownicy przeglądający ten wątek: 1 gości

Serwis ma na celu zgromadzenie w jednym miejscu firm oraz organizacji z branży HVACR, działających na rynku zarówno polskim jak i poza granicami kraju. Naszą siłą są wyłącznie tematy związane z branżą HVACR oraz unikalna społeczność użytkowników.
NEWSLETTER
Informacje O nas Kontakt Regulamin Reklama Polityka prywatności
Kategorie Artykuły Aktualności Produkty
Działy Klimatyzacja Wentylacja Chłodnictwo Auto - klimatyzacja
Nasze Portale ogrzewnictwo.pl pasywny-budynek.pl
Copyright © 2005-2023 termoclima Sp. z o.o Wszystkie prawa zastrzeżone.
Tryb normalny
Tryb drzewa