Chciale serdecznie przywitac moderatorow i wszystkich kolegow z branzy.
Jestem pod wrazeniem, ze jest takie forum , ktore moze bardzo pomoc.
Mam problem z funkcja Start-Stop , a mianowicie wiem jakie warunki musza byc spelnione, \aby funkcja ta dzialala
byl problem z natezeniem , dalismy nowy akumulator(zalecany przez carriera). kilka dni bylo dobrze i znowu napiecie tylko dochodzi do 13.2V czasem jak dojdzie do 13.5V to wylacza, ale z reguly jest kolo 13V. pobor pradu maly na wolnych obrotach kolo 2.3A czasem 1.9.. temp.cieczy chlodzacej ponad 50 stopni C..... wiec czy to winna regulatora napiecia???
Prosze o pomoc bo agregat na ciaglej pracy zdzera strasznie paliwa.
Dziekuje z gory
Jestem pod wrazeniem, ze jest takie forum , ktore moze bardzo pomoc.
Mam problem z funkcja Start-Stop , a mianowicie wiem jakie warunki musza byc spelnione, \aby funkcja ta dzialala
byl problem z natezeniem , dalismy nowy akumulator(zalecany przez carriera). kilka dni bylo dobrze i znowu napiecie tylko dochodzi do 13.2V czasem jak dojdzie do 13.5V to wylacza, ale z reguly jest kolo 13V. pobor pradu maly na wolnych obrotach kolo 2.3A czasem 1.9.. temp.cieczy chlodzacej ponad 50 stopni C..... wiec czy to winna regulatora napiecia???
Prosze o pomoc bo agregat na ciaglej pracy zdzera strasznie paliwa.
Dziekuje z gory
KLIMATYZATORY
KLIMATYZATORY
POMPY CIEPŁA
KLIMATYZATORY
KLIMATYZATORY
KLIMATYZATORY
POMPY CIEPŁA
REKUPERATORY
KLIMATYZATORY
KLIMATYZATORY
KLIMATYZATORY
KLIMATYZATORY
