Logowanie Rejestracja
  • Start
  • Szukaj
  • Użytkownicy
  • Kalendarz
  • Pomoc
  • Nowe posty
Menu
Start Szukaj Użytkownicy Kalendarz Pomoc Nowe posty
PROFESJONALIŚCI POLECAJĄ
KLIMATYZATORY
KLIMATYZATORY
POMPY CIEPŁA
KLIMATYZATORY
KLIMATYZATORY
KLIMATYZATORY
POMPY CIEPŁA
REKUPERATORY
KLIMATYZATORY
KLIMATYZATORY
KLIMATYZATORY
KLIMATYZATORY

[Carrier] Vector 1800

15 Odpowiedzi, 22877 Wyświetleń

mariusznowak79

  2011-08-17, 17:23:23
Nowy użytkownik
#1
Mam mały problem z chłodnią a mianowicie gaśnie. Po zakończeniu wyświetla błąd A41
Gdy ustawię PRETEST gąśnie test13#zawory odciążające 90%( za każdym razem)
na grzaniu działa dobrze
  • Odpowiedz

radekklimat

  2011-08-17, 20:12:29
Moderator
#2
Sprawdz czujnik cisnienia oleju i podaj email to wysle ci liste błedow, niestety po angielsku.
  • Odpowiedz

Robert81r

  2011-08-17, 21:23:42
Zaawansowany użytkownik
#3
Prawdopodobnie prad pobierany z generatora (z jednej lub kilku faz) jest zbyt duzy i silnik diesla sie zatrzymuje / zostaje zdlawiony.
Przyczyn moze byc sporo.
Jezeli sam generator jest OK to na grzaniu uklad bedzie chodzil bo pobor pradu jest stosunkowo maly (glowny element - sprezarka nie pracuje).
Sprawdz to co podpowiada "PRETEST".
  • Odpowiedz

mariusznowak79

  2011-08-19, 12:40:29
Nowy użytkownik
#4
czujnik ok. kolejny problem na prądzie też nie chodzi
Jak mogę sprawdzić generator? PRETEST wskazuje nazawory odciążające jak je sprawdzić?

mariusznowak79@gmail.com
  • Odpowiedz

mariusznowak79

  2011-08-19, 12:54:59
Nowy użytkownik
#5
Jeszcze jedna sprawa podejmie się ktoś naprawy agregatów 2x vector i 1 TK 200SL
  • Odpowiedz

Robert81r

  2011-08-19, 13:43:12
Zaawansowany użytkownik
#6
musialbys napisac z ktorej czesci Polski jestes ?
  • Odpowiedz

Damiano78

  2011-08-19, 20:52:04
Nowy użytkownik
#7
Aaaaa mnie to wygląda na to że silnik ma za mało mocy aby uciagnąć sprężarkę pod pełnym obciążeniem czyli bez odciążenia... Proponuję spr. filtr powietrza, filtr paliwa, filterek paliwowy w przewodzie przed pompką paliwa. Jeśli to nie pomorze to w 95% zawsze działa zwiększenie dawki na pompie wtryskowej. Przydało by się info ile ten Vectorek ma motogodzin na Dieslu przechodzone Wink
Wszystkie inne problemy czyli czujniki ciśnienia oleju, przeciążenie generatora, zbyt duże obciążenie 1 z faz powinien wychwycić sam agregat i dać Ci znać odpowiednim alarmem - wkońcu po to Vector ma ich w okolicach 250 Big Grin Big Grin Big Grin Big Grin
  • Odpowiedz

Robert81r

  2011-08-19, 21:09:33
Zaawansowany użytkownik
#8
Cytat:powinien wychwycić sam agregat i dać Ci znać odpowiednim alarmem - wkońcu po to Vector ma ich w okolicach 250

przeciez zglasza:

Cytat:Mam mały problem z chłodnią a mianowicie gaśnie. Po zakończeniu wyświetla błąd A41

Big Grin

Proponuje narazie nic nie krecic przy pompie tylko sprawdzic parametry bo pozniej naprawa tego agregatu moze byc nieoplacalna :|
Tym bardziej ze na standby`ju tez nie chodzi - no chyba ze za malo pradu wlasciciel ma w gniazdku ...
(Ten post był ostatnio modyfikowany: 2011-08-19, 21:13:12 przez Robert81r.)
  • Odpowiedz

Damiano78

  2011-08-19, 21:28:54
Nowy użytkownik
#9
Robert81r napisał(a):
Cytat:powinien wychwycić sam agregat i dać Ci znać odpowiednim alarmem - wkońcu po to Vector ma ich w okolicach 250

przeciez zglasza:

Cytat:Mam mały problem z chłodnią a mianowicie gaśnie. Po zakończeniu wyświetla błąd A41

Big Grin

Proponuje narazie nic nie krecic przy pompie tylko sprawdzic parametry bo pozniej naprawa tego agregatu moze byc nieoplacalna :|
Tym bardziej ze na standby`ju tez nie chodzi - no chyba ze za malo pradu wlasciciel ma w gniazdku ...
Przepraszam - nie doczytałem o prądzie... Smile Ale i tak wnioskuję, z postu że na prądzie w ogóle się nie załącza bo klien pisze "nie chodzi" i to trochę za mało- Vector to mądre bydle i zazwyczaj wie co go boli i otwarcie o tym mówi. No i na pewno z elektryki nie ma alarmu A41 :lol:
Alarm A41 oznacza dosłownie " silnik diesla zablokowany" czyli informuje nas tylko że dieselek się zatrzymał! Gdyby był zbyt duży pobór prądu to zadziałał by OGF lub przeciążeniowy w starszych modelach alarm A100 o ile dobrze pamiętam!
Szkoda że kolega mariusznowak79 nie napisał dokładniej co się dzieje po podłączeniu pod sieć... Jednak jeśli chodzi o A41 trzymam się dalej swojej wersji - jednak z twoją poprawką Robert81r - Sprawdzić wszyskie parametry - jeśli są ok to zasilanie Diesla w powietrze i paliwo - jeśli jest OK - zwiększyć dawkę o 1 obrót magicznej śróbeczki ( broń boże nie na pojedyńczych sekcjach pompy wtryskowej ) i będzie OK. Teraz czekamy na dokładny opis oco chodzi z tą elektryką Wink Wink Ciekawe czy wcześniej chodził z elektryki... Może klient wogóle nie sprawdzał :/
  • Odpowiedz

mariusznowak79

  2011-08-20, 08:43:02
Nowy użytkownik
#10
Więc na prądzie przed awarią chodził. Filtry wszystkie nowe filterek siatkowy wyczyszczony(pierwsze co uczyniłem) przed chwilą sprawdziłem na prądzie wyświetla"brak prądu sprawdz kabel".Co do prądu i kabla to jest na 100% ok bo od wczoraj chodzzi TK z mrożonką. A co do pytania Robert81r jestem z KIelc. Damiano78 o jakiej śrubce mówisz gdzie się znajduje warto sprawdzić?
  • Odpowiedz

Seba77

  2011-09-03, 13:46:06
Nowy użytkownik
#11
Damian Ci mowi o srobce ktora reguluje obroty. na prawo jak patrzysz na agregat masz ciegno i na koncu dzwigienke ktorych wychylenia ograniczaja dwie srubki . jedna wolnych a druga szybkich obrotow.
Delikatnie je pokrecajac mozna zmienic obroty. Ale za duzo nie majstruj bo vector zaraz wyczuje ze mu obroty nie pasuja i bedzie wyswitlal alarm (check RPM LOW or HI) takze staraj sie tylko delikatnie krecic.
Wiem bo probowalem zbic wolne obroty na 1200 i mi wylaczal chlodnie i wlasnie pokazywal ,ze mam sprawdzic wolne obroty teraz mam na 1350.
  • Odpowiedz

Seba77

  2011-09-03, 13:47:27
Nowy użytkownik
#12
radekklimat napisał(a):Sprawdz czujnik cisnienia oleju i podaj email to wysle ci liste błedow, niestety po angielsku.
Moglbym poprosic o ta liste bledow ??
Z gory dziekuje . Sabus66@wp.pl
  • Odpowiedz

Damiano78

  2011-09-19, 20:44:18
Nowy użytkownik
#13
Seba77 napisał(a):Damian Ci mowi o srobce ktora reguluje obroty. na prawo jak patrzysz na agregat masz ciegno i na koncu dzwigienke ktorych wychylenia ograniczaja dwie srubki . jedna wolnych a druga szybkich obrotow.
Sebuś miałem na myśli inną śróbkę Big Grin taką ukrytą pod kapselkiem na imbusik i z kątrą Wink mieszanie obrotami ( na większe też może pomóc ) ale to mądre bydle od razu "wyczuje szwindel" i powie że ma za wysokie obroty. Jednak nie powinien wtedy się wyłączyć przez "A41" Chyba że to problem z zasilaniem w paliwo
  • Odpowiedz

wenon

  2011-10-01, 06:02:38
Moderator
#14
vector powinien mieć obroty niskie około 1450 wysokie 1830 przy czym w grę wchodzi jeszcze pobór prądu i częstotliwość. za niskie obroty większy prąd na F1 i F2, do prawidłowej regulacji obrotów trzeba posiadać cęgowy miernik częstotliwości.
"I DON'T MIND IF I DON'T HAVE A MIND." (Kurt Cobain)
  • Odpowiedz

Robert81r

  2011-10-01, 14:46:14
Zaawansowany użytkownik
#15
trzeba tez sobie dokladnie sprawdzic czy ten 1800 to 1800 czy 1800-04.
  • Odpowiedz

  • Pokaż wersję do druku


Użytkownicy przeglądający ten wątek: 1 gości

Serwis ma na celu zgromadzenie w jednym miejscu firm oraz organizacji z branży HVACR, działających na rynku zarówno polskim jak i poza granicami kraju. Naszą siłą są wyłącznie tematy związane z branżą HVACR oraz unikalna społeczność użytkowników.
NEWSLETTER
Informacje O nas Kontakt Regulamin Reklama Polityka prywatności
Kategorie Artykuły Aktualności Produkty
Działy Klimatyzacja Wentylacja Chłodnictwo Auto - klimatyzacja
Nasze Portale ogrzewnictwo.pl pasywny-budynek.pl
Copyright © 2005-2023 termoclima Sp. z o.o Wszystkie prawa zastrzeżone.
Tryb normalny
Tryb drzewa