Logowanie Rejestracja
  • Start
  • Szukaj
  • Użytkownicy
  • Kalendarz
  • Pomoc
  • Nowe posty
Menu
Start Szukaj Użytkownicy Kalendarz Pomoc Nowe posty
PROFESJONALIŚCI POLECAJĄ
KLIMATYZATORY
KLIMATYZATORY
POMPY CIEPŁA
KLIMATYZATORY
KLIMATYZATORY
KLIMATYZATORY
POMPY CIEPŁA
REKUPERATORY
KLIMATYZATORY
KLIMATYZATORY
KLIMATYZATORY
KLIMATYZATORY

Wycena usługi

12 Odpowiedzi, 9612 Wyświetleń

jacek 64

  2015-02-22, 12:54:21
Zaawansowany użytkownik
#1
Witam Kolegów . Jakoś mało na forum mówicie o cenach za usługi. Podam przykład . Jak byście wycenili następującą naprawę lady chłodniczej . Dla ułatwienia nie bierzemy pod uwagę dojazdu . Sklep mięsny . Pierwsza wizyta. Lada chłodnicza prawie nie chłodzi. Brak czynnika . Doładowanie 250 gram R404. Wszystko gra. Po dwóch dniach ten sam klient dzwoni że znowu to samo . Druga wizyta . Odessałem resztki czynnika , załadowałem azot, Zacząłem szukać nieszczelności . Doś szybko się udało . Dwie rurki przy skraplaczu dotykały się , i przez lata ocierały. Do tego stopnia że powstało wgłębienie i mały otwór. Zaspawałem oba wytarte miejsca . Próżnia, Czynnik R404 - 420 gram . Układ sprawny . Zużyłem około 700 gram czynnika Ja wyceniam taką usługę na 350 netto . Średnio czy za dużo , czy za mało ?
  • Odpowiedz

coolmaker1

  2015-02-22, 14:26:04
Zaawansowany użytkownik
#2
Witam. Podawanie cen za usługę na ogólnodostępnym forum jest drażliwym tematem. Różne rejony Polski mają rożne ceny ,nie można ujednolicać.
To i ja się zapytam czy w PL podstawą karkulacji wyceny jest KNR czy kapelusz ? A ...i czy wymieniłes filtr ,bo nic nie ma w poscie
  • Odpowiedz

stoo

  2015-02-22, 15:12:13
Użytkownik
#3
Bez wymiany filtra? To duzy błąd. Osobiście wydaje mi się ze dużo skasowałeś
  • Odpowiedz

miezala5

  2015-02-22, 18:57:57
Top użytkownik
#4
Dlaczego za pierwszym razem nie szukałeś nieszczelności tylko napełniałeś?
  • Odpowiedz

mg

  2015-02-22, 19:19:04
Top użytkownik
#5
miezala5 napisał(a):Dlaczego za pierwszym razem nie szukałeś nieszczelności tylko napełniałeś?
Oto jest pytanie.
  • Odpowiedz

Haurox91

  2015-02-22, 20:49:56
Użytkownik
#6
W takim przypadku druga usluga powinna byc za friko bo to ty daleś du** przy pierwszej wizycie. Pewnie klient zielony w chłodnictwie i dał sie naciagnąc przy drugim razie.
  • Odpowiedz

frost-ch

  2015-02-23, 06:52:03
Zaawansowany użytkownik
#7
A jak by to była duża instalacja to też , np. 10 kg czynnika i do domu ? a potem druga wizyta? Czasami znalezienie nieszczelności trwa dłużej niż naprawa i wycena może zależeć od czasu poświęconego na ustalenie i sposobu naprawy sprzętu. Cool
  • Odpowiedz

joker

  2015-02-23, 19:52:34
Zaawansowany użytkownik
#8
Jakieś argumenty do wymiany filtra Smile Smile
Jeśli myślisz że kłócisz się z idiotą.To ten drugi myśli to samo co Ty.
(Ten post był ostatnio modyfikowany: 2015-02-23, 19:53:28 przez joker.)
  • Odpowiedz

joker

  2015-02-23, 19:56:49
Zaawansowany użytkownik
#9
Nie wierzę że każdy z was nigdy w życiu nie dopuścił i pojechał do ciepłego łóżka bo było póżno Sad
Jeśli myślisz że kłócisz się z idiotą.To ten drugi myśli to samo co Ty.
(Ten post był ostatnio modyfikowany: 2015-02-23, 19:58:17 przez joker.)
  • Odpowiedz

coolmaker1

  2015-02-23, 20:14:48
Zaawansowany użytkownik
#10
Witam. oczywiście, było uzupelnienie i chodu ale ja ani nikt glośno o tym nie będzie gwizdał.
  • Odpowiedz

frost-ch

  2015-02-23, 21:36:39
Zaawansowany użytkownik
#11
joker napisał(a):Nie wierzę że każdy z was nigdy w życiu nie dopuścił i pojechał do ciepłego łóżka bo było póżno Sad
Może i tak było ale 1 nie bierze się od razu kasy bo raczej na pewno będzie źle 2 mówi się że na razie powinno być dobrze ale gdyby było inaczej to ....... i jeżeli jest dalej źle to jw. co do kasy to nie ma dwóch jednakowych awarii , nawet dostęp do sprzętu ma wpływ na długość i trudność w naprawie . Jeżeli odwalisz manianę to każda cena jest za duża a jeżeli zrobisz coś solidnie to widocznie naprawa była tego warta Cool Rubat solidnie pozdrawiam wszystkich solidnych i uczciwych serwisantów
  • Odpowiedz

jacek 64

  2015-02-24, 08:39:53
Zaawansowany użytkownik
#12
W takich przypadkach jak ten nie kasuję klienta od razu. I nie kasuję dwa razy . Spodziewam się że może coś się jeszcze dziać . Nie wiem jak długo ten gaz uciekał . Nieraz jest tak że ucieczka jest minimalna i uzupełnienie jest konieczne raz na dwa lata . Nie opłaca cię tak małej nieszczelności szukać. Dlatego po kilku dniach gdy dostałem ponowny telefon - wiedziałem że trzeba będzie poszukać . Zawsze po naprawie czekam kilka dni i dopiero wysyłam fakturę na przelew. Jeżeli chodzi o filtr to nie zmieniałem ponieważ układ się nie rozszczelnił całkowicie . Miałem ciągle nadciśnienie . Dziura była po stronie wysokiego ciśnienia. Powietrza do środka nie wpuściłem , tylko azot , próżnia a potem gaz
(Ten post był ostatnio modyfikowany: 2015-02-24, 08:41:13 przez jacek 64.)
  • Odpowiedz

  • Pokaż wersję do druku


Użytkownicy przeglądający ten wątek: 1 gości

Serwis ma na celu zgromadzenie w jednym miejscu firm oraz organizacji z branży HVACR, działających na rynku zarówno polskim jak i poza granicami kraju. Naszą siłą są wyłącznie tematy związane z branżą HVACR oraz unikalna społeczność użytkowników.
NEWSLETTER
Informacje O nas Kontakt Regulamin Reklama Polityka prywatności
Kategorie Artykuły Aktualności Produkty
Działy Klimatyzacja Wentylacja Chłodnictwo Auto - klimatyzacja
Nasze Portale ogrzewnictwo.pl pasywny-budynek.pl
Copyright © 2005-2023 termoclima Sp. z o.o Wszystkie prawa zastrzeżone.
Tryb normalny
Tryb drzewa