Logowanie Rejestracja
  • Start
  • Szukaj
  • Użytkownicy
  • Kalendarz
  • Pomoc
  • Nowe posty
Menu
Start Szukaj Użytkownicy Kalendarz Pomoc Nowe posty
PROFESJONALIŚCI POLECAJĄ
KLIMATYZATORY
KLIMATYZATORY
POMPY CIEPŁA
KLIMATYZATORY
KLIMATYZATORY
KLIMATYZATORY
POMPY CIEPŁA
REKUPERATORY
KLIMATYZATORY
KLIMATYZATORY
KLIMATYZATORY
KLIMATYZATORY

Klimatyzacja manualna diavia w VW Bora

6 Odpowiedzi, 4765 Wyświetleń

miloszmily

  2020-04-15, 20:51:28
Nowy użytkownik
#1
Witam,
Posiadam VW Bora 2003 rok z nieoryginalną klimatyzacją DIAVIA. Mam pytanie czy ktoś miał z takim cudem do czynienia i czy wszystko z nią gra tak jak powinno.
Po zakupie działał 1 wentylator od wewnątrz, zewnętrzny (tak chyba było przy dokładce) został opanowany gdyż był zabrudzony i w skrzynce przy aku padł bezpiecznik wymieniony i odpalają się dwa.
Jest jedno ale czy wentylatory powinny odpalać przy tej klimatyzacji od razu po wciśnięciu AC?
Na chwilę obecną po wciśnięciu przycisku AC podbijają się obroty, załącza się sprężarka i włącza się nawiew wewnętrzny na 1 biegu (nawet jak ustawiony jest na 0).
Wentylatory na chłodnicach załączają się po jakimś czasie i wyłączają i tak w kółko (pstryknięcie przekaźnika w skrzynce przy aku).
Nie posiadam sterownika wentylatorów tylko skrzynkę z 3 przekaźnikami (2 białe - każdy od wentylatorów).
Do wtyczki wentylatora dochodzą 3 przewody a wentylator jest na 2 przewodach. Dodatkowy wentylator jest przymocowany do chłodnicy od przodu z osobnymi dwoma przewodami.
Czy wszystko jest ok i ten typ tak ma czy szukać dziury w całym?
  • Odpowiedz

barbie

  2020-04-16, 21:40:26
Top użytkownik
#2
taniej kupisz drugi samochód .
  • Odpowiedz

Whisky

  2020-04-17, 18:23:01
Top użytkownik
#3
Wypiłem dwa piwa i zaczynam pić lampkę wina.... Chłodzi?
  • Odpowiedz

maciek444

  2020-04-29, 23:05:54
Nowy użytkownik
#4
hehe a myslalem ze nigdzie nic nie znajde na ten temat.

Ostatnio trafił mi sie identyczny przypadek w Audi A3 8L z dołozoną uniwersalną klimą. Pracy trochę jest bo instalacja była uszkodzona i dodatkowo kompresor zatarty, chłodnica nieszczelna i czunik ciśnienia.
Kompresor jest, osuszacz uniwersalny, czunik pasuje od jakiejś toyoty tylko mam kłopot z chłodnicą.
Wygląda bardzo podobnie do dedykowanej w tym modelu ale różni się rodzajem połączenia z przewodem wysokiego cisnienia i osuszaczem. Na zdjęciu podsyłam jak to wygląda.

Czy warto przerobic dedytkowną chłodnicę i przespawać końce czy może gdzieś się cos takiego dokupi?
  • Odpowiedz

miloszmily

  2020-05-01, 19:08:46
Nowy użytkownik
#5
Whisky napisał(a):Wypiłem dwa piwa i zaczynam pić lampkę wina.... Chłodzi?

Chłodzi tylko może nie chłodzi tak samo jak oryginalna w golfie, a może to tylko złudne wrażenie.
  • Odpowiedz

Kitek

  2021-03-19, 20:27:35
Nowy użytkownik
#6
Nie lepiej iść z tym do mechanika i niech sprawdzi co jest.
  • Odpowiedz

  • Pokaż wersję do druku


Użytkownicy przeglądający ten wątek: 1 gości

Serwis ma na celu zgromadzenie w jednym miejscu firm oraz organizacji z branży HVACR, działających na rynku zarówno polskim jak i poza granicami kraju. Naszą siłą są wyłącznie tematy związane z branżą HVACR oraz unikalna społeczność użytkowników.
NEWSLETTER
Informacje O nas Kontakt Regulamin Reklama Polityka prywatności
Kategorie Artykuły Aktualności Produkty
Działy Klimatyzacja Wentylacja Chłodnictwo Auto - klimatyzacja
Nasze Portale ogrzewnictwo.pl pasywny-budynek.pl
Copyright © 2005-2023 termoclima Sp. z o.o Wszystkie prawa zastrzeżone.
Tryb normalny
Tryb drzewa