Witam, pojawił się u mnie problem z klimą. Po zakupie auta dwa lata temu została wymieniona sprężarka klimatyzacji na nową, zawór rozprężny, skraplacz, wszystkie uszczelki a parownik i przewody były dokładnie wypłukane. Klima działała bez zaarzutu przez dwa lata aż do teraz.
Po włączeniu zimnego nawiewu sprężarka włącza się, rurka robi się zimna a z kratki leci przełamane powietrze. Po kilkunastu sekundach rurka robi się cieplejsza a z kratki leci powietrze o temperaturze otoczenia. Dodam ,że gdy wyłącze nawiew i za chwile włącze to powietrze dalej jest ciepłe. Dopiero gdy auto postoi jakiś czas to uruchomienie nawiewu znów na kilka sekund da efekt taki ,że rurka będzie zimna. Byłem u gościa od klimy który sprawdził ,że czynnik jest w układzie i go nie brakuje. Stwierdził też ,że sprężarka daje zdecydowanie za małe ciśnienie.
Zdjąłem pasek i koło obraca się swobodnie więc raczej nie jest ona zatarta. Pytanie co może powodować taki efekt?
Po włączeniu zimnego nawiewu sprężarka włącza się, rurka robi się zimna a z kratki leci przełamane powietrze. Po kilkunastu sekundach rurka robi się cieplejsza a z kratki leci powietrze o temperaturze otoczenia. Dodam ,że gdy wyłącze nawiew i za chwile włącze to powietrze dalej jest ciepłe. Dopiero gdy auto postoi jakiś czas to uruchomienie nawiewu znów na kilka sekund da efekt taki ,że rurka będzie zimna. Byłem u gościa od klimy który sprawdził ,że czynnik jest w układzie i go nie brakuje. Stwierdził też ,że sprężarka daje zdecydowanie za małe ciśnienie.
Zdjąłem pasek i koło obraca się swobodnie więc raczej nie jest ona zatarta. Pytanie co może powodować taki efekt?
KLIMATYZATORY
KLIMATYZATORY
POMPY CIEPŁA
KLIMATYZATORY
KLIMATYZATORY
KLIMATYZATORY
POMPY CIEPŁA
REKUPERATORY
KLIMATYZATORY
KLIMATYZATORY
KLIMATYZATORY
KLIMATYZATORY
Nie chce wydać znów pare tysięcy na płukanie,kompresor,skraplacz,zawór a za dwa lata robić to od nowa.. Dlatego musze poznać możliwą przyczyne problemu.