Logowanie Rejestracja
  • Start
  • Szukaj
  • Użytkownicy
  • Kalendarz
  • Pomoc
  • Nowe posty
Menu
Start Szukaj Użytkownicy Kalendarz Pomoc Nowe posty
PROFESJONALIŚCI POLECAJĄ
KLIMATYZATORY
KLIMATYZATORY
POMPY CIEPŁA
KLIMATYZATORY
KLIMATYZATORY
KLIMATYZATORY
POMPY CIEPŁA
REKUPERATORY
KLIMATYZATORY
KLIMATYZATORY
KLIMATYZATORY
KLIMATYZATORY

chłodziarka Kelvin MCF7000

6 Odpowiedzi, 5713 Wyświetleń

daropiwo

2017-09-19, 20:16:16
Nowy użytkownik
Witam serdecznie.Mam problem z chłodziarką przemyslową marki Kelvin. Ponieważ jestem początkujący mam problem ze zdiagnozowaniem usterki - zamarzają zawór rozprężny i zawór ssący.Co może być tego przyczyną?
  • Odpowiedz

freegass

2017-09-20, 07:04:55
Użytkownik
Za mały przepływ oleju przez wymiennik (pompa,filtr), zasyfiony wymiennik lub nawet częściowo przytkane płyty wymiennika.
  • Odpowiedz

pasażer

2017-09-20, 13:44:19
Nowy użytkownik
Tak jak pisze kolega powyżej, lub mała ilość czynnika, co w Kelvinie jakoś mnie nie dziwi :lol: Spotkałem się z ich nowymi urządzeniami gdzie były mikro nieszczelności, a nawet nówkami prosto od dystrybutora które były szczelne ale zapomniano je załadować czynnikiem :lol:
  • Odpowiedz

daropiwo

2017-09-20, 17:49:34
Nowy użytkownik
Dziękuję za podpowiedzi. Wybieram się tam dopiero w poniedziałek ale muszę jakiś plan mieć. Co do czynnika to wg tabliczki znamionowej powinno być 3,5 kg. Mogę się jedynie z zegarami zapiąć i pomierzyć ciśnienia . Nie wiem nawet czy chłodziwem jest olej- jest to wielce prawdopodobne gdyż ma chłodzić frezarkę. W każdym razie mam jakoś zarysowany plan działania.Po wykonaniu czynności opiszę co i jak.
  • Odpowiedz

daropiwo

2017-10-01, 19:10:36
Nowy użytkownik