Witam forumowiczów.
Mam w aucie sprężarkę zetex dcw17, ciężko znaleźć używkę w dobrym stanie ale można kupić dcw 17B, dcw 17D, z wyglądu różnią się rodzajem koła pasowego bo ja mam na pasek klinowy a tamte są na wielorowkowy i druga różnica to tylna cześć z wyjściem na przewody, czy technicznie jest możliwość przełożenia samego koła ze sprzęgłem i tyłu sprężarki, przy okazji zmieniając uszczelnienia? Moja sprężarka nie jest zatarta kręci się ale już nie jest pierwszej świeżości, co prawda chcę zmienić na używkę ale 10lat młodszą z mniejszym przebiegiem
Mam w aucie sprężarkę zetex dcw17, ciężko znaleźć używkę w dobrym stanie ale można kupić dcw 17B, dcw 17D, z wyglądu różnią się rodzajem koła pasowego bo ja mam na pasek klinowy a tamte są na wielorowkowy i druga różnica to tylna cześć z wyjściem na przewody, czy technicznie jest możliwość przełożenia samego koła ze sprzęgłem i tyłu sprężarki, przy okazji zmieniając uszczelnienia? Moja sprężarka nie jest zatarta kręci się ale już nie jest pierwszej świeżości, co prawda chcę zmienić na używkę ale 10lat młodszą z mniejszym przebiegiem
KLIMATYZATORY
KLIMATYZATORY
POMPY CIEPŁA
KLIMATYZATORY
KLIMATYZATORY
KLIMATYZATORY
POMPY CIEPŁA
REKUPERATORY
KLIMATYZATORY
KLIMATYZATORY
KLIMATYZATORY
KLIMATYZATORY