Logowanie Rejestracja
  • Start
  • Szukaj
  • Użytkownicy
  • Kalendarz
  • Pomoc
  • Nowe posty
Menu
Start Szukaj Użytkownicy Kalendarz Pomoc Nowe posty
PROFESJONALIŚCI POLECAJĄ
KLIMATYZATORY
KLIMATYZATORY
POMPY CIEPŁA
KLIMATYZATORY
KLIMATYZATORY
KLIMATYZATORY
POMPY CIEPŁA
REKUPERATORY
KLIMATYZATORY
KLIMATYZATORY
KLIMATYZATORY
KLIMATYZATORY

Seat Exeo mrugający Econ

7 Odpowiedzi, 4507 Wyświetleń

Abz

  2018-08-13, 21:26:11
Użytkownik
#1
Witam mam zagwozdkę z Seatem Exeo 2,0 Tdi
Klient podstawił z problemem że po jakimś czasie zapala się Econ i nie chłodzi gdzieś mu wymienili presostat ale nie było zmiany.
Ilość czynnika prawidłowa.
HP 7 LP 2,2 przy 27 C
Po podpięciu wybiło błąd 00819.
Po sprawdzaniu temperatury zauważyłem że wyjście ze skraplacza jest mocno chłodniejsze niż zasilenie (więc uznałem że przytkany) po wymianie skraplacza HP 12-14 LP 2,2. Auto postało 2h na manometrach błąd nie wrócił więc wyjechało, klient po dwóch dniach wrócił bo raz na jakiś czas mruga econ wybija wtedy ten sam błąd i na kilka sekund przestaje chłodzić potem błąd znika i znowu śmiga i tak losowo co jakiś czas. Presostat podmieniłem na nowy ale efekt jest taki sam auto potrafi stać 3h i nic pojeździ kilkadziesiąt minut i błąd zaczyna się pojawiać raz na jakiś czas.
Jakieś pomysły ?
  • Odpowiedz

Whisky

  2018-08-14, 07:02:56
Top użytkownik
#2
Presostat zamiennik?
  • Odpowiedz

Abz

  2018-08-14, 07:21:15
Użytkownik
#3
Hella Behr
  • Odpowiedz

radekklimat

  2018-08-15, 08:45:53
Moderator
#4
Za wysokie ciśnienie w ukladzie, ilosc czynnika max 530gram lub za duzo oleju ktos dodal
  • Odpowiedz

obser

  2018-08-15, 09:46:12
Top użytkownik
#5
Oleju po sezonie to bym beczkę nazbierał. Prawie każdy układ jest przeoliwiony. Bardzo zastanawiające, że tak chętnie "fachowcy" dokładają olej (bo w niektórych maszynach "z automatu" im to narzuca)to też parę groszy i do tego jego nadmiar szkodzi prawidłowej pracy układu. Przykład z wczoraj R Clio II przy 1 serwisie odciągnąłem 590g czynnika i 130g oleju, napełniłem , silnik pochodził i po odseparowaniu jeszcze odciągnąłem 63g oleju. Tzn z układu o nominalnej ilości oleju 135g odzyskałem 173g. Drugi serwis poszedł pełny z dodatkiem 5g UV i autko pięknie zaczęło chłodzić, Klient określił, że ma go cztery lata i zawsze słabo chłodziło, a ja się dziwię dlaczego chłodziło?
  • Odpowiedz

Abz

  2018-08-15, 10:22:35
Użytkownik
#6
Układ 500g (+/- 25g) drugim razem napełniłem na 480g i tak też celowałem w za dużą ilość oleju zrobiłem 2 serwisy i odseparowało po 30 ml poprawiło się choć nadal mruga Econ czasami. Stawiam że wypadałoby wypłukać układ ale klient nie ma czasu bo już wyjeżdża.
  • Odpowiedz

Whisky

  2018-08-15, 11:39:21
Top użytkownik
#7
Sprawdź czy nie ma zwarcia we wtyczce lub w innym miejscu.
  • Odpowiedz

  • Pokaż wersję do druku


Użytkownicy przeglądający ten wątek: 1 gości

Serwis ma na celu zgromadzenie w jednym miejscu firm oraz organizacji z branży HVACR, działających na rynku zarówno polskim jak i poza granicami kraju. Naszą siłą są wyłącznie tematy związane z branżą HVACR oraz unikalna społeczność użytkowników.
NEWSLETTER
Informacje O nas Kontakt Regulamin Reklama Polityka prywatności
Kategorie Artykuły Aktualności Produkty
Działy Klimatyzacja Wentylacja Chłodnictwo Auto - klimatyzacja
Nasze Portale ogrzewnictwo.pl pasywny-budynek.pl
Copyright © 2005-2023 termoclima Sp. z o.o Wszystkie prawa zastrzeżone.
Tryb normalny
Tryb drzewa