Panowie, sprawa jest z pozoru prosta, ale chcę się utwierdzić w przekonaniu lub zdziwić
Samochód to Volvo C30 2008rok 2.0D 136KM
Przy wymianie skraplacza (na NRF, stary przegnił), chciałem też wymienić osuszacz, no to zakupiłem zgodnie z katalogiem NRF 33307.
Skraplacz w miarę pasował w miejsce starego, natomiast z osuszaczem problem - rurki wyprowadzone w ciut inne miejsca, uchwyty również lekko niepasujące, ale ok, da się to zgrać - no i przy skręcaniu kolejny zonk.
Złącza wejścia i wyjścia i nie przylegają płaszczyzną do siebie, tylko tworzy się między nimi szczelina(stary osuszacz, najprawdopodobniej oryginał przylega idealnie dociskając oba oringi).
W związku z tym - szybka decyzja, trzeba szukać innego - no to co, Nissens 95385 i co się okazuje - to dokładnie ten sam osuszacz co NRF tylko z naklejką Nissensa i dokładnie ten sam problem :/
Pytanie - czy takie połączenie z szczeliną ma szansę być szczelne? Bo w tym momencie do zakupu pozostaje albo jakiś MaxGear albo oryginał...
Samochód to Volvo C30 2008rok 2.0D 136KM
Przy wymianie skraplacza (na NRF, stary przegnił), chciałem też wymienić osuszacz, no to zakupiłem zgodnie z katalogiem NRF 33307.
Skraplacz w miarę pasował w miejsce starego, natomiast z osuszaczem problem - rurki wyprowadzone w ciut inne miejsca, uchwyty również lekko niepasujące, ale ok, da się to zgrać - no i przy skręcaniu kolejny zonk.
Złącza wejścia i wyjścia i nie przylegają płaszczyzną do siebie, tylko tworzy się między nimi szczelina(stary osuszacz, najprawdopodobniej oryginał przylega idealnie dociskając oba oringi).
W związku z tym - szybka decyzja, trzeba szukać innego - no to co, Nissens 95385 i co się okazuje - to dokładnie ten sam osuszacz co NRF tylko z naklejką Nissensa i dokładnie ten sam problem :/
Pytanie - czy takie połączenie z szczeliną ma szansę być szczelne? Bo w tym momencie do zakupu pozostaje albo jakiś MaxGear albo oryginał...