Logowanie Rejestracja
  • Start
  • Szukaj
  • Użytkownicy
  • Kalendarz
  • Pomoc
  • Nowe posty
Menu
Start Szukaj Użytkownicy Kalendarz Pomoc Nowe posty
PROFESJONALIŚCI POLECAJĄ
KLIMATYZATORY
KLIMATYZATORY
POMPY CIEPŁA
KLIMATYZATORY
KLIMATYZATORY
KLIMATYZATORY
POMPY CIEPŁA
REKUPERATORY
KLIMATYZATORY
KLIMATYZATORY
KLIMATYZATORY
KLIMATYZATORY

Klimatyzacja do mieszkania

1 Odpowiedzi, 1419 Wyświetleń

belluu

2023-06-20, 08:23:49
Nowy użytkownik
Cześć,

Zapewne było od groma takich tematów, natomiast chce zapytać precyzyjnie, bo dzisiaj muszę porozmawiać z kilkoma firmami oferującymi klimatyzacje.
Potrzebuje założyć klimatyzację do mieszkania 65m2. Pewnie będę celować w 5kW, żeby mieszkanie było szybciej schłodzone, ale to mniejsza z tym, interesują mnie głównie firmy klimatyzatorów, bo jestem w tym zupełnie zielony. Rozmawiałem już z kilkoma firmami i najczęściej proponują mi klimatyzatory firm:

- Aux
- Rotenso
- Gree

Jakie są Wasze opinie/doświadczenia z powyższymi markami klimatyzatorów? Jesteście w stanie polecić jakiś konkretny klimatyzator z powyższych firm lub w drugą stronę, kategorycznie odradzić?

Drugie pytanie. Mieszkanie 65m2, klimatyzator ma wisieć w salonie, który jest połączony z kuchnią gdzie łączna ich powierzchnia to 38m2. Jaką moc byście zainstalowali, jeżeli chciałbym aby ten chłód dotarł też do innych pokoi?

Układ mieszkania + miejsce zamontowania klimatyzacji w załączniku.

Bardzo dziękuję za wszystkie opinie i życzę miłego dnia Smile

Załączone pliki Miniatury

(Ten post był ostatnio modyfikowany: 2023-06-20, 08:38:47 przez belluu.)
  • Odpowiedz

Tytanowy Janusz

2023-06-20, 09:08:45
Zaawansowany użytkownik