Logowanie Rejestracja
  • Start
  • Szukaj
  • Użytkownicy
  • Kalendarz
  • Pomoc
  • Nowe posty
Menu
Start Szukaj Użytkownicy Kalendarz Pomoc Nowe posty
PROFESJONALIŚCI POLECAJĄ
KLIMATYZATORY
KLIMATYZATORY
KLIMATYZATORY
KLIMATYZATORY
REKUPERATORY
KLIMATYZATORY
POMPY CIEPŁA
CHŁODNICTWO
WENTYLACJA
POMPY CIEPŁA
TOSHIBA HVAC
KLIMATYZATORY
POMPY CIEPŁA
KLIMATYZATORY
KLIMATYZATORY

Witam ! Pytania nowego ...

2 Odpowiedzi, 3123 Wyświetleń

zp

2006-06-28, 21:07:20
Nowy użytkownik
Jest to moj pierwszy post i na poczatek chcialbym Was wszystkich powitac. Jesli chodzi o klimatyzacje, to przyznam sie ze jestem kompletnym laikiem i dlatego zwracam sie do Was . Niedawno kupilem samochod z klima ( Audi 100 , 1994r, klima manualna ) i musze sie troche podszkolic i mam w zwiazku z tym pare pytan:
- 1 - Gdy jade z wlaczona klima, gdy dodaje gazu ( najbardziej slychac to na 2 i 3 biegu ) to wyraznie slysze ze klima - kompresor ? tez " przyspiesza " - czy to normalne ? Czy pracujacej klimy nie powinno byc slychac ?
- 2 - Podczas jazdy czuc wyraznie ze klima sie wlacza i wylacza. ( sadzilem ze powinna pracowac caly czas ) Gdy sie wlaczy to czuc wyraznie, ze samochod zamula.
- 3 - Czy to prawda ze wentylator, gdy klima jest wlaczona powinien pracowac caly czas ? U mnie nie pracuje, zalacza sie pozniej.
Poza w/w objawami klima chlodzi i pracuje normalnie. Co Wy na to ?
Pozdrawiam ! zp
  • Odpowiedz

masteq

2006-07-28, 15:58:59
Nowy użytkownik
Bazujac na swoich doswiadczeniach (nieszczesna klima w MB W124)

1) U mnie tez slychac klime i jej przyspieszanie wrazs ze wzrostem V obtotowej silnika - w koncu jest napedzana paskiem klinowym z walu korbowego. Jesli nie slychac stukania czy grzechotania sprezarki to wszystko OK.
2) Objaw normalny - analogicznie rzecz ujmujac - sprezarka w lodowce tez nie chodzi bez przerwy.

3) wentylator powinien wlaczac sie gdy temperatura czynnika chlodzacego osiagnie odpowiednia temperature, po schlodzeniu wylacza sie.

Klima sprawna, pozazdroscic Smile