Logowanie Rejestracja
  • Start
  • Szukaj
  • Użytkownicy
  • Kalendarz
  • Pomoc
  • Nowe posty
Menu
Start Szukaj Użytkownicy Kalendarz Pomoc Nowe posty
PROFESJONALIŚCI POLECAJĄ
KLIMATYZATORY
KLIMATYZATORY
POMPY CIEPŁA
KLIMATYZATORY
KLIMATYZATORY
KLIMATYZATORY
POMPY CIEPŁA
REKUPERATORY
KLIMATYZATORY
KLIMATYZATORY
KLIMATYZATORY
KLIMATYZATORY

W jakim kierunku pójść??

9 Odpowiedzi, 15382 Wyświetleń

galazka87

2010-03-19, 22:32:51
Nowy użytkownik
Witam Wszystkich. Jestem studentem czwartego roku Politechniki Krakowskiej na specjalności Urządzenia Chłodnicze i Klimatyzacyjne. Nadchodzi czas wyboru, jaką przyjąć dalszą drogę zawodową. Interesuje mnie branża klimatyzacji i wentylacji. Mam natomiast problem z wybraniem: projektowanie czy wykonawstwo?? Pracowałem zarówno przy montażu jak i przy projektowaniu (w okresach wakacji). Ciężko jest mi się jednak zdecydować w jakim kierunku się rozwijać, w wakacje muszę odbyć obowiązkowe praktyki i bardzo chciałbym po praktykach zostać w danej firmie na dłużej (na piątym roku jest bardzo mało zajęć co pozwoliłoby na prace na pół etatu). Po obronie dyplomu planuje iśc na studia podyplomowe aby móc starać sie o uprawnienia budowlane. Bardzo proszę o rady, co jest bardziej rozwojowe, wykonawstwo czy projektowanie?? Co bardziej dochodowe?? Co bardziej odpowiedzialne?? Będe bardzoe wdzięczny za jakiekolwiek wskazówki.
Pozdrawiam serdecznie
  • Odpowiedz

Shitashii

2010-03-20, 06:54:54
Moderator
Nabierz duużo praktyki a później zostań projektantem. Będziesz dobry. A co bardziej odpowiedzialne?? - to sąd zdecyduje.
Kiedy wszystko inne zawiedzie - przeczytaj instrukcję.
  • Odpowiedz

tommatiz

2010-03-20, 08:38:06
Moderator
Tu masz odpowiedz w ostatnim poście admina : http://www.forum.klimatyzacja.pl/viewtop...d=3903&p=2
  • Odpowiedz

galazka87

2010-03-24, 19:49:29
Nowy użytkownik
tommatiz napisał(a):Tu masz odpowiedz w ostatnim poście admina : http://www.forum.klimatyzacja.pl/viewtop...d=3903&p=2