Logowanie Rejestracja
  • Start
  • Szukaj
  • Użytkownicy
  • Kalendarz
  • Pomoc
  • Nowe posty
Menu
Start Szukaj Użytkownicy Kalendarz Pomoc Nowe posty
PROFESJONALIŚCI POLECAJĄ
KLIMATYZATORY
KLIMATYZATORY
POMPY CIEPŁA
KLIMATYZATORY
KLIMATYZATORY
KLIMATYZATORY
POMPY CIEPŁA
REKUPERATORY
KLIMATYZATORY
KLIMATYZATORY
KLIMATYZATORY
KLIMATYZATORY

W jakim kierunku pójść??

9 Odpowiedzi, 15382 Wyświetleń

galazka87

2010-03-19, 22:32:51
Nowy użytkownik
Witam Wszystkich. Jestem studentem czwartego roku Politechniki Krakowskiej na specjalności Urządzenia Chłodnicze i Klimatyzacyjne. Nadchodzi czas wyboru, jaką przyjąć dalszą drogę zawodową. Interesuje mnie branża klimatyzacji i wentylacji. Mam natomiast problem z wybraniem: projektowanie czy wykonawstwo?? Pracowałem zarówno przy montażu jak i przy projektowaniu (w okresach wakacji). Ciężko jest mi się jednak zdecydować w jakim kierunku się rozwijać, w wakacje muszę odbyć obowiązkowe praktyki i bardzo chciałbym po praktykach zostać w danej firmie na dłużej (na piątym roku jest bardzo mało zajęć co pozwoliłoby na prace na pół etatu). Po obronie dyplomu planuje iśc na studia podyplomowe aby móc starać sie o uprawnienia budowlane. Bardzo proszę o rady, co jest bardziej rozwojowe, wykonawstwo czy projektowanie?? Co bardziej dochodowe?? Co bardziej odpowiedzialne?? Będe bardzoe wdzięczny za jakiekolwiek wskazówki.
Pozdrawiam serdecznie
  • Odpowiedz

Shitashii

2010-03-20, 06:54:54
Moderator
Nabierz duużo praktyki a później zostań projektantem. Będziesz dobry. A co bardziej odpowiedzialne?? - to sąd zdecyduje.
Kiedy wszystko inne zawiedzie - przeczytaj instrukcję.
  • Odpowiedz

tommatiz

2010-03-20, 08:38:06
Moderator
Tu masz odpowiedz w ostatnim poście admina : http://www.forum.klimatyzacja.pl/viewtop...d=3903&p=2
  • Odpowiedz

galazka87

2010-03-24, 19:49:29
Nowy użytkownik
tommatiz napisał(a):Tu masz odpowiedz w ostatnim poście admina : http://www.forum.klimatyzacja.pl/viewtop...d=3903&p=2
Z tego co czytam to ma być o uczelniach, ja już uczelnie wybrałem, teraz prosze o pomoc przy wyborze dalszej drogi zawodowej. Jestem bliżej wyboru jednak wykonawstwa, wydaje mi sie, że tam bardziej mógłbym sie spełnić, chyba, że sie mylę?? Jeśli chodzi o wykonawstwo to jaką drogę najlepiej wybrać?? Chodzi mi po głowie plan, żeby wkręcić się teraz na wakacje, a poźniej na kolejny rok na stanowisko montera, żeby nie być "żółtodziobem", a poźniej po obronie dyplomu zacząć prace na bardziej odpowiedzialnym stanowisku, tylko nie bardzo wiem na jakim... Bardzo proszę o porady jak pokierować swoją przyszłością.
Pozdrawiam i z góry dziekuje
  • Odpowiedz

tommatiz

2010-03-25, 06:29:47
Moderator
Sam musisz decydować. My nie powiemy Tobie idź na to czy na tamto bo będziesz miał do nas pretensje jak sobie ie poradzisz. Odpowiedzialne stanowisko łączy się z większą kasą ale i odpowiedzialnością i musisz o tym wiedzieć!! Pzdr
  • Odpowiedz

rabix

2010-04-09, 08:59:05
Użytkownik
galazka 87 na jakim wydziale studiujesz?
  • Odpowiedz

ekolog

2016-08-10, 15:08:33
Nowy użytkownik
Z uczelniami pewno współpracuje wiele firm, przysyłają swoich specjalistów żeby się zareklamować, fundują staże, praktyki, można się załapać na coś takiego, tylko trzeba się orientować i szukać info
  • Odpowiedz

Bolas

2016-08-10, 20:18:06
Zaawansowany użytkownik
6lat to już chyba skończył te studia???
  • Odpowiedz

ekolog

2016-08-19, 06:30:32
Nowy użytkownik
ale na forum pewno zaglądają też Ci co jeszcze stoją przed takim wyborem. Uczelnia zawsze reklamuje swoje kierunki, żeby złapać jak najwięcej studentów, ale potem mimo że masz dyplom w ręku, to rynek pracy weryfikuje przydatność twojej wiedzy... studia to 1% sukcesu, reszta zależy od zaangażowania, aktywności dodatkowej, znajomosci, praktyki, szczęścia... Warto kazdą szanse łapać, robić dodatkowe kursy, szkolenia, iść na staż
  • Odpowiedz

• Pokaż wersję do druku

Użytkownicy przeglądający ten wątek: 1 gości

Serwis ma na celu zgromadzenie w jednym miejscu firm oraz organizacji z branży HVACR, działających na rynku zarówno polskim jak i poza granicami kraju. Naszą siłą są wyłącznie tematy związane z branżą HVACR oraz unikalna społeczność użytkowników.
NEWSLETTER
Informacje O nas Kontakt Regulamin Reklama Polityka prywatności
Kategorie Artykuły Aktualności Produkty
Działy Klimatyzacja Wentylacja Chłodnictwo Auto - klimatyzacja
Nasze Portale ogrzewnictwo.pl pasywny-budynek.pl
Copyright © 2005-2023 termoclima Sp. z o.o Wszystkie prawa zastrzeżone.
Tryb normalny
Tryb drzewa