Logowanie Rejestracja
  • Start
  • Szukaj
  • Użytkownicy
  • Kalendarz
  • Pomoc
  • Nowe posty
Menu
Start Szukaj Użytkownicy Kalendarz Pomoc Nowe posty
PROFESJONALIŚCI POLECAJĄ
KLIMATYZATORY
KLIMATYZATORY
POMPY CIEPŁA
KLIMATYZATORY
KLIMATYZATORY
KLIMATYZATORY
POMPY CIEPŁA
REKUPERATORY
KLIMATYZATORY
KLIMATYZATORY
KLIMATYZATORY
KLIMATYZATORY

Szukam pomocy

2 Odpowiedzi, 3701 Wyświetleń

Michal

2006-12-04, 13:15:40
Nowy użytkownik
Witam. Jestem studentem 5-go roku Politechniki Koszalinskiej na specjalności Komputerowe wspomaganie w technice chłodniczej i klimatyzacji. Jako temat mojej pracy magisterskiej chcialbym wybrac projekt dostawczego samochodu chłodni. w z wiazku z powyzszym poszukuje wszelkich materialów mogących ułatwić mi pisanie. Chodzi mi tu o dosc obszerny opis jakiegos samochodu abym mogl sie na nim wzorowac w projektowaniu wlasnego pojazdu. Dodam tu ze moja praca jest praca badawcza a nie opisowa i zapoznany jestem z rygorystycznymi przepisami odnosnie plagiatów. O kontakt prosze pod adresem e-mail (821108@op.pl) lub telefonicznie (661623951). Z gory dziekuje.
  • Odpowiedz

przyszly_student

2006-12-11, 20:32:36
Nowy użytkownik
WItam wszystkich miłośników klimatyzacji, mam małe pytanie jakie czynniki chłodnicze stosuje sie w absorpcyjnych urządzeniach chłodniczych, poprosze o wszystkie możliwe...z gory dziekuje i pozdrawiam
  • Odpowiedz

• Pokaż wersję do druku

Użytkownicy przeglądający ten wątek: 1 gości

Serwis ma na celu zgromadzenie w jednym miejscu firm oraz organizacji z branży HVACR, działających na rynku zarówno polskim jak i poza granicami kraju. Naszą siłą są wyłącznie tematy związane z branżą HVACR oraz unikalna społeczność użytkowników.
NEWSLETTER
Informacje O nas Kontakt Regulamin Reklama Polityka prywatności
Kategorie Artykuły Aktualności Produkty
Działy Klimatyzacja Wentylacja Chłodnictwo Auto - klimatyzacja
Nasze Portale ogrzewnictwo.pl pasywny-budynek.pl
Copyright © 2005-2023 termoclima Sp. z o.o Wszystkie prawa zastrzeżone.