Logowanie Rejestracja
  • Start
  • Szukaj
  • Użytkownicy
  • Kalendarz
  • Pomoc
  • Nowe posty
Menu
Start Szukaj Użytkownicy Kalendarz Pomoc Nowe posty
PROFESJONALIŚCI POLECAJĄ
KLIMATYZATORY
KLIMATYZATORY
POMPY CIEPŁA
KLIMATYZATORY
KLIMATYZATORY
KLIMATYZATORY
POMPY CIEPŁA
REKUPERATORY
KLIMATYZATORY
KLIMATYZATORY
KLIMATYZATORY
KLIMATYZATORY

Prosze o pomoc w znalezieniu materiałów

5 Odpowiedzi, 8763 Wyświetleń

illusion

2011-10-17, 15:39:13
Nowy użytkownik
Witam jestem studentem 4 roku.

Mam do zrobienia projekt instalacji pionowymi panelami chłodzącymi biura. Gdzie mogę znaleźć materiały ? Niestety ale na zapytanie pionowe panele chłodzące w wyszukiwarce nie ma żadnych wyników.

Proszę o pomoc, jednocześnie przepraszam z góry jesli w złym wątku założyłem temat.

Pozdrawiam
  • Odpowiedz

Kraken

2011-10-18, 13:38:25
Administrator
To nic innego jak płaszczyznowe ogrzewanie ścienne ukryte pod panelem. Woda w nim płynąca może mieć temperaturę od 16 °C (chłodzenie) do około 45°C (grzanie). Poczytaj o ogrzewaniu ściennym i powinieneś odkryć jakieś ciekawostki o tych panelach.
  • Odpowiedz

illusion

2011-10-28, 15:00:24
Nowy użytkownik
Dziekuje bardzo za pomoc. Niestety ale mam nadal problem mianowicie jedynym miejscem gdzie rzekomo mam znalezc informacje jest stronka icm - prosze o podanie jakichkolwiek informacji o radiacyjnych systemach chlodzacych w swojej pracy mam dokonac ich przegladu i na dodatek je scharakteryzowac. A to zaledwie 1 punkt pracy janie wiem gdzie szukac, jesli chodzi o baze danych icm to jest cala po angielsku a moja znajomosc niestety nie jest tak zaawansowana. Pozdrawiam i prosze o pomoc
  • Odpowiedz

Kraken

2011-10-31, 07:20:35
Administrator
http://www.ogrzewnictwo.pl/index.php?akt...669&cms=15

Przeczytaj sobie to na początek
  • Odpowiedz

illusion

2011-11-11, 12:42:01
Nowy użytkownik
Kraken napisał(a):http://www.ogrzewnictwo.pl/index.php?akt...669&cms=15

Przeczytaj sobie to na początek