Witam użytkowników ... od niedawna jestem użytkownikiem busa z agregatem carrier zephyr 30 s
Pytanie agregat sprawny ...nabity ... itp , na postoju jestem w stanie podnieść temperaturę do np. 19 stopni podtrzymując obroty silnika lecz podczas jazdy temperatura spada ,,, co może coś być przyczyną takiego zachowania ?? izoterma jest szczelna... przewody które idą od sprężarki do izotermy pod podwoziem zakryłem rurką piankową by nie wytracały temp . .. jeżeli chodzi o podtrzymanie niskich temperatur wszystko jest ok podczas jazdy.
Auto jest mi potrzebne do transportu leków w temp. +15>... i nie wiem czy coś jest nie tak z agregatem czy po prostu one tak pracują ?
Proszę o podpowiedz .
Michał
Pytanie agregat sprawny ...nabity ... itp , na postoju jestem w stanie podnieść temperaturę do np. 19 stopni podtrzymując obroty silnika lecz podczas jazdy temperatura spada ,,, co może coś być przyczyną takiego zachowania ?? izoterma jest szczelna... przewody które idą od sprężarki do izotermy pod podwoziem zakryłem rurką piankową by nie wytracały temp . .. jeżeli chodzi o podtrzymanie niskich temperatur wszystko jest ok podczas jazdy.
Auto jest mi potrzebne do transportu leków w temp. +15>... i nie wiem czy coś jest nie tak z agregatem czy po prostu one tak pracują ?
Proszę o podpowiedz .
Michał
Renault Master 99r, izoterma carrier zephyr 30 s
(Ten post był ostatnio modyfikowany: 2011-10-17, 20:58:44 przez ryba-junior.)