Logowanie Rejestracja
  • Start
  • Szukaj
  • Użytkownicy
  • Kalendarz
  • Pomoc
  • Nowe posty
Menu
Start Szukaj Użytkownicy Kalendarz Pomoc Nowe posty
PROFESJONALIŚCI POLECAJĄ
KLIMATYZATORY
KLIMATYZATORY
POMPY CIEPŁA
KLIMATYZATORY
KLIMATYZATORY
KLIMATYZATORY
POMPY CIEPŁA
REKUPERATORY
KLIMATYZATORY
KLIMATYZATORY
KLIMATYZATORY
KLIMATYZATORY

Oceny techniczne usług serwisowych

7 Odpowiedzi, 5944 Wyświetleń

awax

  2012-06-04, 07:12:24
Top użytkownik
#1
Witam
Coraz częściej do Krajowego Centrum Innowacji Chłodnictwa I Klimatyzacji zwracają się Klienci, u których krótko po wykonanej usłudze serwisowej wystąpiła poważniejsza awaria.
W bieżącym roku wykonaliśmy cztery takie ekspertyzy i w trzech przypadkach uszkodzeniu uległy sprężarki,które zostały wcześniej wymienione bez płukania układu,natomiast w jednym wypadku zatarta została sprężarka z powodu tego,że wielokrotnie "dobijany układ miał w oleju 45% znacznika uv.
We wszystkich tych przypadkach Klienci po uzyskaniu ekspertyzy bez trudu wyegzekwowali zwrot kosztów profesjonalnej naprawy swoich klimatyzacji w autkach.
Będziemy rozwijać tą formę działalności,która pomoże wyeliminować rażąco niefachowe serwisy i mam nadzieję,że zmusi część z nich do podnoszenia kwalifikacji.
Uważam,że dbając o opinię Klientów powinniśmy bez żadnych skrupułów napiętnować osoby,które szukają łatwego zarobku w branży o której nie tylko nie mają pojęcia ,ale nie robią nic aby się nauczyć choćby podstaw .
  • Odpowiedz

mentor12

  2012-06-04, 17:27:02
Top użytkownik
#2
Niektórym wystarczą broszurki do prowadzenia działalności i stacje do nabijania co roku 15 procent oleju do układu w ramach doświadczenia broszurkowego.Czy nie istnieją w niektórych sp Smile rężarkach korki wylewu i poprawnego poziomu?
"Wszelka innowacja nie jest zasługą badań rynkowych ani starannie dobranych grup dyskusyjnych, ale dziełem rozzłoszczonych ludzi."

Tom Peters
(Ten post był ostatnio modyfikowany: 2012-06-04, 17:54:51 przez mentor12.)
  • Odpowiedz

plusz730

  2012-06-05, 08:35:21
Użytkownik
#3
awax napisał(a):Witam
Coraz częściej do Krajowego Centrum Innowacji Chłodnictwa I Klimatyzacji zwracają się Klienci, u których krótko po wykonanej usłudze serwisowej wystąpiła poważniejsza awaria.
W bieżącym roku wykonaliśmy cztery takie ekspertyzy i w trzech przypadkach uszkodzeniu uległy sprężarki,które zostały wcześniej wymienione bez płukania układu .
Przykład z wczoraj, Passat B5 po wymianie na nową spręzarkę w niedalekim zakładzie-stara zatarta. Miły Pan stwierdził podobno,że nie trzeba płukać bo przecież jest filtr w układzie i wyłapie ewentualne "zabrudzenia", a poza tym nie ma czym płukać. Nowa wytrzymała niecały tydzień. Ze starej sypie się "srebro" jak złoto Wink Notabene zbiornika akumulacyjnego też nie wymienił, i dyszy też nie zmienił bo jak podobno stwierdził "nie ma tam żadnej dyszy" .
Autoklima Webasto
  • Odpowiedz

mentor12

  2012-06-05, 18:58:31
Top użytkownik
#4
A na jakiej podstawie wymieniasz dyszę i separator cieczy? Smile
"Wszelka innowacja nie jest zasługą badań rynkowych ani starannie dobranych grup dyskusyjnych, ale dziełem rozzłoszczonych ludzi."

Tom Peters
  • Odpowiedz

awax

  2012-06-05, 19:11:24
Top użytkownik
#5
Leszek,proszę jeżeli chcesz egzaminować lub organizować teleturniej to załóż nowy wątek.
Ten temat dotyczy tego,że KCICHIK skutecznie pomaga Klientom którym nierzetelni lub niedouczeni serwisanci po swoją interwencją uszkodzili w poważnym stopniu klimatyzację.
Klient w takim wypadku często stoi na straconej pozycji gdyż musi udowodnić,że awaria ma związek z nieprawidłowo wykonaną usługą.
  • Odpowiedz

plusz730

  2012-06-05, 19:15:06
Użytkownik
#6
mentor12 napisał(a):A na jakiej podstawie wymieniasz dyszę i separator cieczy? Smile
Taki kaprys Wink
Autoklima Webasto
  • Odpowiedz

mentor12

  2012-06-05, 19:25:02
Top użytkownik
#7
Może kcichik Ci wytłumaczy uzasadnienie wymiany separatora czynnika.Mi nachodzi nie kaprys tylko uzasadniony wyciek lub mechaniczne uszkodzenie.
"Wszelka innowacja nie jest zasługą badań rynkowych ani starannie dobranych grup dyskusyjnych, ale dziełem rozzłoszczonych ludzi."

Tom Peters
  • Odpowiedz

  • Pokaż wersję do druku


Użytkownicy przeglądający ten wątek: 1 gości

Serwis ma na celu zgromadzenie w jednym miejscu firm oraz organizacji z branży HVACR, działających na rynku zarówno polskim jak i poza granicami kraju. Naszą siłą są wyłącznie tematy związane z branżą HVACR oraz unikalna społeczność użytkowników.
NEWSLETTER
Informacje O nas Kontakt Regulamin Reklama Polityka prywatności
Kategorie Artykuły Aktualności Produkty
Działy Klimatyzacja Wentylacja Chłodnictwo Auto - klimatyzacja
Nasze Portale ogrzewnictwo.pl pasywny-budynek.pl
Copyright © 2005-2023 termoclima Sp. z o.o Wszystkie prawa zastrzeżone.
Tryb normalny
Tryb drzewa