Logowanie Rejestracja
  • Start
  • Szukaj
  • Użytkownicy
  • Kalendarz
  • Pomoc
  • Nowe posty
Menu
Start Szukaj Użytkownicy Kalendarz Pomoc Nowe posty
PROFESJONALIŚCI POLECAJĄ
KLIMATYZATORY
KLIMATYZATORY
POMPY CIEPŁA
KLIMATYZATORY
KLIMATYZATORY
KLIMATYZATORY
POMPY CIEPŁA
REKUPERATORY
KLIMATYZATORY
KLIMATYZATORY
KLIMATYZATORY
KLIMATYZATORY

[Carrier] - XARIOS 300 usterka nowego agregatu

4 Odpowiedzi, 5744 Wyświetleń

albatros

  2014-07-08, 20:57:29
Nowy użytkownik
#1
Witam,

pod koniec maja zakupiłem nowy samochód chłodnia z agregatem XARIOS 300 z podwójnym zasilaniem. Wybór padł na ten model, ponieważ posiadam już 2 takie agregaty i nie miałem z nimi żadnego problemu. Ale ten po tygodniu użytkowania zaczął zawodzić... Po uruchomieniu agregatu z sieci zaczął po 5-10 minutach chłodzenia wyświetlać się błąd A03, to samo było z silnikiem spalinowym - błąd A03 (Wyłączenie - zabezpieczenie nad prądowe silnika napędu elektrycznego, lub przekaźnik nad prądowy). Po wizycie i konsultacji w serwisie okazało się, że do wymiany jest silnik elektryczny. Niestety nie był on dostępny od ręki, w związku z tym kolejną wizytę uzgodniliśmy na dogodny termin. Serwisanci wymienili mi silnik elektryczny z kondensatorami. Po teście agregatu okazało że należy także wymienić płytę główną. Niestety już następnego dnia od pobytu w serwisie (mam do niego 150 km w jedną stronę - czyli wyprawa na cały dzień) agregat znowu pokazuje tą sam błąd A03. Szlak mnie trafia... To jakiś absurd żeby nowe auto zamiast zarabiać na siebie co tydzień odwiedzało serwis bez gwarancji na to, że błąd się nie powtórzy...

Co radzicie? Czy konsultować się z Carrier Polska, czy z serwisem, bo przecież taka wyprawa nie kosztuje grosze, a ponadto muszę opłacić osobę, która tam jedzie, czyli min. 8h...
Jak sądzicie, czy w tym przypadku serwis powinien dojechać do mnie, czy powinienem zażądać zwrotu kosztów dojazdu, ponieważ pomimo prób serwis nie wyeliminował zgłaszanej usterki.
(Ten post był ostatnio modyfikowany: 2014-07-08, 20:59:40 przez albatros.)
  • Odpowiedz

Trombek

  2014-07-09, 15:01:39
Nowy użytkownik
#2
Witam,
Akurat to forum, moim zdaniem, nie jest najlepsze do zadawania tego typu pytań.
Moja propozycja jest taka, abyś zarejestrował się na jakimś forum prawniczym, np tutaj:
http://forumprawne.org/ (lub jakimkolwiek innym), wręcz przekopiował ten post powyżej i powinny przyjść jakieś sugestie.
Ale wcześniej przeczytaj tam posty dotyczące gwarancji i rękojmi.
Pozdrawiam,
Trombek
  • Odpowiedz

albatros

  2014-07-09, 20:35:12
Nowy użytkownik
#3
Dzięki za radę, tak zrobię.
  • Odpowiedz

Trombek

  2014-07-11, 13:31:13
Nowy użytkownik
#4
A jak już zrobisz to podeślij tutaj link do wątku tego forum prawnego, cobyśmy i my łyknęli trochę wiedzy prawniczej. W końcu, może się to przydać do postępowania z innymi problemami.
  • Odpowiedz

  • Pokaż wersję do druku


Użytkownicy przeglądający ten wątek: 1 gości

Serwis ma na celu zgromadzenie w jednym miejscu firm oraz organizacji z branży HVACR, działających na rynku zarówno polskim jak i poza granicami kraju. Naszą siłą są wyłącznie tematy związane z branżą HVACR oraz unikalna społeczność użytkowników.
NEWSLETTER
Informacje O nas Kontakt Regulamin Reklama Polityka prywatności
Kategorie Artykuły Aktualności Produkty
Działy Klimatyzacja Wentylacja Chłodnictwo Auto - klimatyzacja
Nasze Portale ogrzewnictwo.pl pasywny-budynek.pl
Copyright © 2005-2023 termoclima Sp. z o.o Wszystkie prawa zastrzeżone.
Tryb normalny
Tryb drzewa