Witam.W sobotę 19 lipca otrzymałem zakupiony towar tj zamrażarkę
marki Elektrolux EUT1106AW1.Urządzenie po transporcie odstało w pionie 3
godziny.Po włączeniu i załadowaniu żywnością zauważyłem na termometrze
który został włożony że zamrażarka słabo się spisuje(słabo mrozi)od godz
7 do godz 12 tej i późnej w ogóle się nie wyłączała temperatury w środku
komory były następujące 9 tej -5 o 10 tej -8 ,11 godz -10.Od godz 12
temperatury zaczęły iść w plus.Nie wiemy czy to od przegrzania z tyłu
chłodnicy czy też od nagrzanego kompresora.Aby być pewny pilnie test
powtórzyliśmy.Maksymalna temperatura jaką zamrażarka potrafi wytworzyć
to ok 9 stopni.A to dyskwalifikuje urządzenie jako sprawne.Urządzenie
w ogóle nie wyłącza termostat.Nadmienię że próbowaliśmy ustawić pokrętło
na"więcej"-bez pozytywnych efektów.
Z informacji sklepu wynika że do 10 dni możemy otrzymać cały zwrot
sumy za zamrażarkę.
Po prostu zauważyliśmy że te
zamrażarki są składane na chińskich podzespołach(kompresor HUANGUANG).A przy
zakupie zależało nam aby zamrażarka była wyłącznie na podzespołach
Elektrolux-a lub innej zachodniej marki.
Odnośnie nagrzewania się po tych 4 godzinach chłodnica/skraplacz nie grzeje się kompresor dalej pracuje i coraz bardziej się grzeje.Dla mnie jako powiedzmy laika wygląda na blokowanie się układu może przez filterek.Serwis odgórnie mówi o braku gazu...
Boję się że zamówiony serwis zniszczy ją"rozgrzebie".Tandetnym widać już na łapkach trzymających kompresor gdzie za blaszki zgięte łatwo łamliwe.Nie tzw zawleczki.
Co możecie poradzić czy oddawać sprzęt do producenta kurierem i jak mi określiła rzeczniczka praw konsumenta powinien zwrócić również za transport(przy reklamacji).Czy też zgodzić się na serwis gwarancyjny.Czy wart jest ten sprzęt sumy 750 zł?Co może według was być przyczyną awarii?
(Ten post był ostatnio modyfikowany: 2014-07-25, 21:20:18 przez cooldman.)
marki Elektrolux EUT1106AW1.Urządzenie po transporcie odstało w pionie 3
godziny.Po włączeniu i załadowaniu żywnością zauważyłem na termometrze
który został włożony że zamrażarka słabo się spisuje(słabo mrozi)od godz
7 do godz 12 tej i późnej w ogóle się nie wyłączała temperatury w środku
komory były następujące 9 tej -5 o 10 tej -8 ,11 godz -10.Od godz 12
temperatury zaczęły iść w plus.Nie wiemy czy to od przegrzania z tyłu
chłodnicy czy też od nagrzanego kompresora.Aby być pewny pilnie test
powtórzyliśmy.Maksymalna temperatura jaką zamrażarka potrafi wytworzyć
to ok 9 stopni.A to dyskwalifikuje urządzenie jako sprawne.Urządzenie
w ogóle nie wyłącza termostat.Nadmienię że próbowaliśmy ustawić pokrętło
na"więcej"-bez pozytywnych efektów.
Z informacji sklepu wynika że do 10 dni możemy otrzymać cały zwrot
sumy za zamrażarkę.
Po prostu zauważyliśmy że te
zamrażarki są składane na chińskich podzespołach(kompresor HUANGUANG).A przy
zakupie zależało nam aby zamrażarka była wyłącznie na podzespołach
Elektrolux-a lub innej zachodniej marki.
Odnośnie nagrzewania się po tych 4 godzinach chłodnica/skraplacz nie grzeje się kompresor dalej pracuje i coraz bardziej się grzeje.Dla mnie jako powiedzmy laika wygląda na blokowanie się układu może przez filterek.Serwis odgórnie mówi o braku gazu...
Boję się że zamówiony serwis zniszczy ją"rozgrzebie".Tandetnym widać już na łapkach trzymających kompresor gdzie za blaszki zgięte łatwo łamliwe.Nie tzw zawleczki.
Co możecie poradzić czy oddawać sprzęt do producenta kurierem i jak mi określiła rzeczniczka praw konsumenta powinien zwrócić również za transport(przy reklamacji).Czy też zgodzić się na serwis gwarancyjny.Czy wart jest ten sprzęt sumy 750 zł?Co może według was być przyczyną awarii?
KLIMATYZATORY
KLIMATYZATORY
POMPY CIEPŁA
KLIMATYZATORY
KLIMATYZATORY
KLIMATYZATORY
POMPY CIEPŁA
REKUPERATORY
KLIMATYZATORY
KLIMATYZATORY
KLIMATYZATORY
KLIMATYZATORY