Logowanie Rejestracja
  • Start
  • Szukaj
  • Użytkownicy
  • Kalendarz
  • Pomoc
  • Nowe posty
Menu
Start Szukaj Użytkownicy Kalendarz Pomoc Nowe posty
PROFESJONALIŚCI POLECAJĄ
KLIMATYZATORY
KLIMATYZATORY
POMPY CIEPŁA
KLIMATYZATORY
KLIMATYZATORY
KLIMATYZATORY
POMPY CIEPŁA
REKUPERATORY
KLIMATYZATORY
KLIMATYZATORY
KLIMATYZATORY
KLIMATYZATORY

Klimatyzacja Astra 95r 1,6 16V

7 Odpowiedzi, 6102 Wyświetleń

Rzadziu

2007-09-17, 09:23:00
Nowy użytkownik
Witam,
Tydzień temu kupiłem autko jw. klima działała pięknie ale niestety wszystko co dobre szybko się kończy. wczoraj klima przestała się załączać a dzień prędzej załączała się ale nie chłodziła. Mam do Was prośbę podpowiedzcie mi jak przeprowadzić diagnostykę?
  • Odpowiedz

Rzadziu

2007-09-17, 09:44:58
Nowy użytkownik
Wymagana wizyta w serwisie czy mogę to zrobić sam?
  • Odpowiedz

Rzadziu

2007-09-17, 10:03:33
Nowy użytkownik
Co prawda jestem z wykształcenia mechanikiem samochodowym ale niestety nie praktykującym wiec ztąd moje laickie pytanie jeśli znasz sposób na sprawdzenie ilości płynu samodzielnie to napisz.
  • Odpowiedz

Doanlu

2007-09-18, 20:57:04
Nowy użytkownik
z opisu wynika że jest nieszczelna (ktoś nabił ją przed sprzedażą)
bez odpowiedniego sprzętu nic nie wskórasz
  • Odpowiedz

Rzadziu

2007-09-28, 14:20:10
Nowy użytkownik
Witam ponownie troszkę to trwalo ale udało mi się uszczelnić instalację, został ona ponownie napełniona lecz niestety klima stoi po włączeniu przycisku nic się nie dzieje sprawdziłem na krótko i spręrzarka zaskoczyła masa jest ok ale nie dochodzi 12v co może być przyczyną?
  • Odpowiedz

Rzadziu

2007-09-28, 18:19:04
Nowy użytkownik
Sukces klimka dziala SUPER tj. do presostatu dochodzą 4 kabelki brązowy brązowo-biały zielony i czarno-żółty zrobiłem mostek na dwóch ostatnich i klimka śmiga a więc wniosek - uszkodzony jest presostat ale moje pytanie brzmi czy ta prowizorka którą zrobiłem nie będzie wpływała negatywnie na cały układ?
  • Odpowiedz

senior

2007-09-28, 19:25:23