Witam!!!
Auto to Chevrolet Cruze 1.6 benzyna 2011r , auto powróciło do mnie po roku , uszkodzona tarczka sprzęgła , wymieniony skraplacz , przewody przepłukane (klient po zatarciu sprężarki wymienił samą sprężarkę dlatego auto wróciło, ale nie u mnie), ale ogólnie przewody były czyste , porty w sprężarce też czyste , olej czysty. Prawdopodobnie przyczyną zerwania tarczki był zatkany osuszacz , jakiś zator i sprężarka miała ciężko . Po wymianie elementów wszystko ładnie ruszyło , jedynie czego nie wyczyściłem to zaworu rozprężnego i parownika , ale skoro przewody były czyste to uznałem że nie ma potrzeby. Problem polega na tym że z tego co pamiętam kiedyś trzymała ciśnienie 2bar LP i ok 12-15 HP no i sprężarka nie rozłączała się tylko chodziła cały czas , teraz hp 10-17 , dopiero przy 17 załącza się wentylator , według mnie to 2 bieg a 1 nie działa, ciśnienie lp przy 1.8 rozłączy sprężarkę i przy około 3.2 załączy ją znowu. Układ jest podobny jak w Oplu z 2011
Potrzebuję schematu instalacji klimatyzacji , jutro zobaczę w jakim stanie jest rezystor wentylatora , proszę o jakieś sugestie , interesuje mnie czy w zarówno chevrolecie jak i w oplu czy powinna pracować cały czas czy też załączać się cyklicznie. Pozdrawiam !!!!
Auto to Chevrolet Cruze 1.6 benzyna 2011r , auto powróciło do mnie po roku , uszkodzona tarczka sprzęgła , wymieniony skraplacz , przewody przepłukane (klient po zatarciu sprężarki wymienił samą sprężarkę dlatego auto wróciło, ale nie u mnie), ale ogólnie przewody były czyste , porty w sprężarce też czyste , olej czysty. Prawdopodobnie przyczyną zerwania tarczki był zatkany osuszacz , jakiś zator i sprężarka miała ciężko . Po wymianie elementów wszystko ładnie ruszyło , jedynie czego nie wyczyściłem to zaworu rozprężnego i parownika , ale skoro przewody były czyste to uznałem że nie ma potrzeby. Problem polega na tym że z tego co pamiętam kiedyś trzymała ciśnienie 2bar LP i ok 12-15 HP no i sprężarka nie rozłączała się tylko chodziła cały czas , teraz hp 10-17 , dopiero przy 17 załącza się wentylator , według mnie to 2 bieg a 1 nie działa, ciśnienie lp przy 1.8 rozłączy sprężarkę i przy około 3.2 załączy ją znowu. Układ jest podobny jak w Oplu z 2011
Potrzebuję schematu instalacji klimatyzacji , jutro zobaczę w jakim stanie jest rezystor wentylatora , proszę o jakieś sugestie , interesuje mnie czy w zarówno chevrolecie jak i w oplu czy powinna pracować cały czas czy też załączać się cyklicznie. Pozdrawiam !!!!