Mając zdany egzamin personalny muszę podchodzić jeszcze do jakiegoś, jeżeli chce uzyskać certyfikat dla przedsiębiorcy, czy tylko wezwać inspektora?
PROFESJONALIŚCI POLECAJĄ >>>SPRAWDŹ
KONIECZNIE!
KLIMATYZATORY
KLIMATYZATORY
KLIMATYZATORY
KLIMATYZATORY
CHEMIA SERWISOWA
KLIMATYZATORY
POMPY CIEPŁA
REKUPERATORY
KLIMATYZATORY
KONIECZNIE!
Certyfikat dla przesiębiorcy
39 Odpowiedzi, 15629 Wyświetleń
Nie , egzaminu nie zdajesz . Zgłaszasz do udt , przyjedzie kontrola . Sprawdzą dokumentację i sprzęt czy posiadasz zgodnie z ustwawą.
Nie daję łapówek i nie biorę łapówek ale zawsze można się ze mną dogadać
Dzięki, chciałem się upewnić. Każdy mówi coś innego.
....egzaminów już nie .
Czy masz już certyfikat (złożony/odebrany) personalny z UDT (opłata) ? Jak go odbierzesz możesz składać na certyfikację przedsiębiorstwa (opłata). Wcześniej nie ... ponieważ warunkiem jest zatrudnianie minimum jednego pracownika z certyfikatem UDT .
Części oraz urządzenia firmy Daikin
Tak personalny mam od dawna, jeszcze panisko mi zrobiło. Teraz podchodzę pod certyfikat dla przedsiębiorcy i nasunęły sie takie wątpliwości.
Masz SEP ? bo mieć musisz
Części oraz urządzenia firmy Daikin
DBKlima napisał(a):Masz SEP ? bo mieć musiszAlbo SIMP
U nas uprawnienia wszelakie trzeba posiadać tylko podczas kontroli I to jest błąd.Weryfikacja powinna być już przy rejestracji działalności w urzędzie.Rejestrujesz Pani pyta zgodnie z profilem prowadzonej działalności o sep,certyfikaty itp wydajesz do wglądu robią ksera podpisujesz się i wtedy wiadomo że firma działa tak jak to powinno być.Problem szarej strefy rozwiązany
Mi się akurat podoba jak jest .
Szkolisz się w celu prowadzenia działalności więc powinieneś mieć możliwość odliczenia szkoleń niezbędnych do prowadzenia działalności od podatku . Nie masz firmy nie odliczasz .
Części oraz urządzenia firmy Daikin
Zwrot z podatku pogrzebał mój projekt.Nie przewidziałem tego że jest tak znaczny iż mógłby zachwiać na samym początku kondycją nowo otwartych firm lub nawet przesądzić o ich istnieniu.
MariOo napisał(a):Weryfikacja powinna być już przy rejestracji działalności w urzędzie. Już tak było za zamierzchłej komuny. Żeby być szewcem, krawcem czy piekarzem trzeba było mieć egzaminy, certyfikaty, kursy i jeszcze do cechu zapisać. Idąc tokiem Twojego rozumowania to właściciel firmy budowlanej musiałby mieć 1928374 uprawnień. Poczynając do badań do pracy na wysokościach, a kończąc na operatorze koparki i prawo jazdy kierowcy zawodowego. tipo napisał(a):Już tak było za zamierzchłej komuny. Żeby być szewcem, krawcem czy piekarzem trzeba było mieć egzaminy, certyfikaty, kursy i jeszcze do cechu zapisać.Bingo!!! I to było złe rozwiązanie? tipo napisał(a):Idąc tokiem Twojego rozumowania to właściciel firmy budowlanej musiałby mieć 1928374 uprawnień. Poczynając do badań do pracy na wysokościach, a kończąc na operatorze koparki i prawo jazdy kierowcy zawodowego.wystarczy że przedstawi dokument uprawniający do wykonywania tego zawodu.Całą resztę uprawnień mogą posiadać juz pracownicy
tylko, że uprawnienia nie świadczą o wiedzy i umiejętności...
macie koledzy może wzór WYKAZ WYKONYWANYCH CZYNNOŚCI, w systemie dokumentowania czynności wg załącznika 4, Dz.U.2017.2417
(Ten post był ostatnio modyfikowany: 2018-03-18, 16:35:59 przez Patrykk.)
mam to zrobić w formie tabeli a nie za bardzo wiem jak. Pasowało by mi aby zrobić : imie nazwisko, nr certyfikatu wszystkie dane adresowe a poniżej tabele z wykonywanymi czynnościami, czy ma być tabela w której jest imię nazwisko, nr certyfikatu, dane adresowe, i czynność i w każdym wierszu by się to powtarzało? Jak to nie super hiper tajemnica to proszę pochwalcie się jak to prowadzicie. Z UDT dostałem informacje że to ma być zrobione w formie tabeli i tu mam zgryz jak zrobić żeby było dobrze.
Chodzi ci o protokół z kontroli szczelności czy protokół z konserwacji ?
Części oraz urządzenia firmy Daikin
Patrykk tutaj chodzi o zbiór protokołów. Można to zrobić w formie tabeli a równie dobrze jak masz napisane poprawnie procedury plus odpowiednie napisane do nich protokoły to właśnie one spełniają ten wymóg.
Ok dzięki, protokoły mam w których jest to wszystko wyszczególnione, ale w UDT po wstępnym zapoznaniu się z procedurami( protokołów nie wysyłałem bo nie chcieli) kazano mi stworzyć jeszcze o właśnie te tabelki, którą uzupełniam na bieżąco w jednym pliku wszystkich klientów i wszystkich pracowników. To niby jest własnie ten system dokumentowania czynności wg nich prócz protokołów.
(Ten post był ostatnio modyfikowany: 2018-03-19, 20:50:09 przez Patrykk.)
Odnoszę wrażenie że co oddział to inna interpretacja.Jedni chcą aby im wcześniej wysłać procedury .W innym oddziale przychodzi z czek listą i sprawdza czy w procedurze jest zawarte to o czym mowa w ustawie. Np. czy procedura zawiera datę wydania i czy jest zamieszczone kto opracował.
Dostałem dziś zaproszenie z UDT na szkolenie.Wymagania wobec ustawy f-gazowej .Z wyszczególnionych podpunktów na pierwszym miejscu pogrubionym drukiem "nowelizacja ustawy f-gazowej" Tyle się zmieniło że organizują szkolenia.?Oczywiście nie za darmo..
Wcześniej też robili , nie obowiązkowe.
Nie daję łapówek i nie biorę łapówek ale zawsze można się ze mną dogadać
To też nigdzie się nie wybieram.Wcześniej jednak byłem bo miało to wtedy jakiś sens.Dużo demonizowanych spraw na forum na tym szkoleniu wyjaśniłem
ja mam jutro kontrolę, dam znać co i jak ale wszyscy musza się dostosować do nowelizacji, czyli procedura demontażu, kleszcze ewakuacyjne i giętarka konieczna
procedure demontażu miałem już przed nowelą.Giętarka konieczna?
MariOo napisał(a):procedure demontażu miałem już przed nowelą.Giętarka konieczna?nawet obcinarka http://prawo.sejm.gov.pl/isap.nsf/downlo...172417.pdf |
Użytkownicy przeglądający ten wątek: 2 gości