Witam
mam mk4 1.9 tdi climatronic sprężarka Sanden sd7v16 i problem był taki ze wcześniejszą sprężarke mechanik uznał za przytarta ciężko chodziła, zrywala sprzęgło miała również spory luz na kole prasowym wymieniłem i oczywiście uzywka też ma problem tle że chodzi ładnie lekko załącza się a problem taki ze z tego co mówi mechanik jest mała różnica cisnien i ciśnienie LP jest zbyt wysokie. Przez to też chłodzenie jest znikome a nawet nie ma go wcale
Doczytałem że w tych modelach lubil wysiąść zaworek sterujacy który jest wymienny myślicie ze może być on przyczyną?
Warto na próbę wymienić sam zaworek? Czy poprostu szukać innej używki :-(?
Czy przy wymianie sprężarki konieczna jest wymiana zaworu rozpreznego oraz osuszacza?
mam mk4 1.9 tdi climatronic sprężarka Sanden sd7v16 i problem był taki ze wcześniejszą sprężarke mechanik uznał za przytarta ciężko chodziła, zrywala sprzęgło miała również spory luz na kole prasowym wymieniłem i oczywiście uzywka też ma problem tle że chodzi ładnie lekko załącza się a problem taki ze z tego co mówi mechanik jest mała różnica cisnien i ciśnienie LP jest zbyt wysokie. Przez to też chłodzenie jest znikome a nawet nie ma go wcale
Doczytałem że w tych modelach lubil wysiąść zaworek sterujacy który jest wymienny myślicie ze może być on przyczyną?
Warto na próbę wymienić sam zaworek? Czy poprostu szukać innej używki :-(?
Czy przy wymianie sprężarki konieczna jest wymiana zaworu rozpreznego oraz osuszacza?