Witam tu obecnych i piszę pierwszy post.
Zajmuję się głownie klimą w autach i maszynach budowlanych.
Dzisiaj miałem okazję zobaczyć jak mój zleceniodawca reanimuje mechanicznie chłodnię TK RDII TLE z 2002 roku na sprężarce X426.
Jako, że to nie moja dziedzina chciałbym dopytać:
Przy kolektorze HP po lewej i prawej stronie zaworu są wkręcone 2 zielone presostaty z czego jeden lewy na żółtych przewodach patrząc od przodu na agregat jest fizycznie urwany. Trzeba rozejrzeć się za czymś na zastępstwo.
Czy oba pełnią tę samą funkcję rozłączania przy zbyt wysokim ciśnieniu czy też drugi trochę różniący się wyglądem służy do czegoś innego ?
Z góry dzięki
Zajmuję się głownie klimą w autach i maszynach budowlanych.
Dzisiaj miałem okazję zobaczyć jak mój zleceniodawca reanimuje mechanicznie chłodnię TK RDII TLE z 2002 roku na sprężarce X426.
Jako, że to nie moja dziedzina chciałbym dopytać:
Przy kolektorze HP po lewej i prawej stronie zaworu są wkręcone 2 zielone presostaty z czego jeden lewy na żółtych przewodach patrząc od przodu na agregat jest fizycznie urwany. Trzeba rozejrzeć się za czymś na zastępstwo.
Czy oba pełnią tę samą funkcję rozłączania przy zbyt wysokim ciśnieniu czy też drugi trochę różniący się wyglądem służy do czegoś innego ?
Z góry dzięki