pacjent phaeton 3.0 tdi 2011 rok
auto przyjechalo puste, test, dziura na skraplaczu, nowy skraplacz osuszacz, odpalamy ruszylo, hp 15 lp 2 z wahaniami nieco nizej, czyli dziala wyjazd, na nastepny dzien wraca z bledem 00445 ubytek czynnika, odzysk i wszystko gra czynnika dosc, uzupelniamy 600g i hp 15 lp ponizej 2 i faluje nawet do 1,2, wymieniamy dysze, ta oczywiscie uwalona ale widzialem juz gorsze, odpalamy i to samo lp dalej za niskie, po pracy ok 5 min zawsze wywala blad i komputer wylacza kompresor, gasisz auto i znowu kompresor pracuje, pochodzi chwile i znowu odlaczy i tak w kolko, na przewodzie lp zaraz na kompresorze jest czujnik cisnienia i temperatury ale nie mialem jeszcze okazji z nim walczyc ale pewnie on widzi za malo na ssaniu i wylacza, chyba ze cos innego moglem przeoczyc,
auto przyjechalo puste, test, dziura na skraplaczu, nowy skraplacz osuszacz, odpalamy ruszylo, hp 15 lp 2 z wahaniami nieco nizej, czyli dziala wyjazd, na nastepny dzien wraca z bledem 00445 ubytek czynnika, odzysk i wszystko gra czynnika dosc, uzupelniamy 600g i hp 15 lp ponizej 2 i faluje nawet do 1,2, wymieniamy dysze, ta oczywiscie uwalona ale widzialem juz gorsze, odpalamy i to samo lp dalej za niskie, po pracy ok 5 min zawsze wywala blad i komputer wylacza kompresor, gasisz auto i znowu kompresor pracuje, pochodzi chwile i znowu odlaczy i tak w kolko, na przewodzie lp zaraz na kompresorze jest czujnik cisnienia i temperatury ale nie mialem jeszcze okazji z nim walczyc ale pewnie on widzi za malo na ssaniu i wylacza, chyba ze cos innego moglem przeoczyc,