Witam,
Proszę o radę w temacie nieszczelnej klimatyzacji w aucie Splash bliźniak Agila B, silnik 1.0.
temat wygląda tak: klima bardzo słabo chłodziła prawie wcale, pojechałem do Warsztatu zajmującego się m.in. nabijaniem układu klimatyzacji z z ozonowaniem:
Pierwsza wizyta, nie odzyskano prawie wcale czynnika chłodzącego, nabito azotem i próbowano znaleźć nieszczelność z użyciem pianki/sprayu bez efektu, kolejna wizyta to nie udało się znaleźć nieszczelności nabito na koniec klimę ze środkiem fluorescencyjnym i kazano przyjechać za 2 tyg., po wizycie kolejnej (za 2 tyg.)
(Klima działa tzn. chłodzenie )
otrzymałem informację cytuję " wszystko świeci: przewód aluminiowy klimatyzacji w połowie na całej powierzchni, chłodnica klimatyzacji oraz sprężarka"
Czy to możliwe, powyższa diagnoza, /panowie tłumaczyli, iż części się utleniły i aby je wszystkie kupić,
(Ten post był ostatnio modyfikowany: 2019-09-03, 20:22:12 przez nijr.)
Proszę o radę w temacie nieszczelnej klimatyzacji w aucie Splash bliźniak Agila B, silnik 1.0.
temat wygląda tak: klima bardzo słabo chłodziła prawie wcale, pojechałem do Warsztatu zajmującego się m.in. nabijaniem układu klimatyzacji z z ozonowaniem:
Pierwsza wizyta, nie odzyskano prawie wcale czynnika chłodzącego, nabito azotem i próbowano znaleźć nieszczelność z użyciem pianki/sprayu bez efektu, kolejna wizyta to nie udało się znaleźć nieszczelności nabito na koniec klimę ze środkiem fluorescencyjnym i kazano przyjechać za 2 tyg., po wizycie kolejnej (za 2 tyg.)
(Klima działa tzn. chłodzenie )
otrzymałem informację cytuję " wszystko świeci: przewód aluminiowy klimatyzacji w połowie na całej powierzchni, chłodnica klimatyzacji oraz sprężarka"
Czy to możliwe, powyższa diagnoza, /panowie tłumaczyli, iż części się utleniły i aby je wszystkie kupić,