W sensie, czy można od nich jakoś wyegzekwować jakość usług albo uzyskać jakieś zadośćuczynienie na wypadek rażącego niedbalstwa?
A może palestra jest generalnie nietykalna i nawet jak odwalają manianę, to nic im nie grozi? Ja rozumiem, że nikt nie zagwarantuje od razu pozytywnego zakończenia sprawy. Ale dajmy na to, że pomimo zapewnień o 100% zaangażowaniu - tak jak na stronie https://www.oglosupadlosckonsumencka.pl/ - jakiś prawnik nie wykorzystał wszystkich możliwych dróg, dostępnych ścieżek, uwzględnionych prawem procedur. I co wtedy?
(Ten post był ostatnio modyfikowany: 2020-12-30, 10:28:57 przez Rohan.)
A może palestra jest generalnie nietykalna i nawet jak odwalają manianę, to nic im nie grozi? Ja rozumiem, że nikt nie zagwarantuje od razu pozytywnego zakończenia sprawy. Ale dajmy na to, że pomimo zapewnień o 100% zaangażowaniu - tak jak na stronie https://www.oglosupadlosckonsumencka.pl/ - jakiś prawnik nie wykorzystał wszystkich możliwych dróg, dostępnych ścieżek, uwzględnionych prawem procedur. I co wtedy?