1

Temat: Który byście wybrali:AUX J-Smart Art AUX-12JP czy FUJITSU KETA-B?

Dzień dobry, nie mam żadnego doświadczenia z klimatyzatorami a potrzebuję takowy o mocy 3.5KW i mam ofertę  jak w temacie, cena jest podobna.

1. AUX J-Smart Art AUX-12JP
2. FUJITSU KETA-B

Który z nich uważacie, że byłby lepszy, mniej awaryjny i w ogóle. Będę go używał zarówno do chłodzenia jak i grzania w chłodniejsze dni. Bardzo dziękuję za pomoc i pozdrawiam.

Ostatnio edytowany przez Ajo13 (2021-02-04 11:05:10)

2

Odp: Który byście wybrali:AUX J-Smart Art AUX-12JP czy FUJITSU KETA-B?

Auxy są o.k dużo ich montuje i nie mam problemów
ale Japończyk to japończyk pod warunkiem że nie jest to tak jak w Daikinie linia mocno ekonomiczna robiona chyba przez chinczyków na zamówienie
albo np LG Basic którego jakość jednostki zewnętrznej była tragiczna!;)

Ostatnio edytowany przez miezala5 (2021-02-04 10:50:32)

forum.klimatyzacja.pl

3

Czyli nie ma sie co bać AUX-a? :-) A jak z bebechami, oni mają coś swojego czy posiłkuja sie innymi producentami, zwłaszcza chodzi mi o jednostkę zewnętrzną.
Z opisu wygląda bardzo fajnie i nowocześnie.

Ostatnio edytowany przez Ajo13 (2021-02-04 11:06:19)

4

Aux to trzeci wielki producent na rynku Chińskim po Midea i Gree
Więc wszystko mają swoje.
Aux tak jak Midea i Gree występuje pod wieloma brandami tak Samo jak Midea czy Gree.
Nie ma się co bać - 5 lat gwarancji i już stabilna pozycja serwisowa po przejęciu dystrybucji na Polskę przez Dużą krakowską firmę!
Wiadomo wążny jest Monter!:))

5