Witam
Mam problem ze słabo działającą klimą w ww. aucie
To znaczy w czasie jazdy załącza się czuć chłodne powietrze ok 15 sek.
i po tym czasie wyłącza się też na ok. 15 sek i tak dalej.
To wszystko przy ok. 20 stopni na zewnątrz.
Już się staram nie myśleć co będzie w upały.
W marcu byłem na sprawdzeniu był czynnik , zero nieszczelności, kompresor tłoczy 9 czy 10 bar czyli ok.
Wymieniono czynnik i nabito 500 gr.
Czy to nie za mało ?
A może inna przyczyna.
Pozdrawiam
Edit.
Podczas próby po napełnieniu przy 14 st. temp. zewnętrznej z nawiewów szło 4 st
(Ten post był ostatnio modyfikowany: 2010-05-19, 12:32:20 przez 4toku.)
Mam problem ze słabo działającą klimą w ww. aucie
To znaczy w czasie jazdy załącza się czuć chłodne powietrze ok 15 sek.
i po tym czasie wyłącza się też na ok. 15 sek i tak dalej.
To wszystko przy ok. 20 stopni na zewnątrz.
Już się staram nie myśleć co będzie w upały.
W marcu byłem na sprawdzeniu był czynnik , zero nieszczelności, kompresor tłoczy 9 czy 10 bar czyli ok.
Wymieniono czynnik i nabito 500 gr.
Czy to nie za mało ?
A może inna przyczyna.
Pozdrawiam
Edit.
Podczas próby po napełnieniu przy 14 st. temp. zewnętrznej z nawiewów szło 4 st