Witam
Jako iż jestem nowy chciałbym przywitać wszystkich.
Otóż kierowca po powrocie z trasy zameldował wyciek paliwa w agregacie. Odpaliłem agregat na dizlu celem ustalenia miejsca wycieku. Zauważyłem przy tym, że agregat zapalił z wielkim trudem. Pomyślałem, że trzeba sprawdzić akumulator. Szybko ustaliłem wyciek i usunąłem go. Sprawdziłem napięcie akumulatora wynosiło 11v, troszkę mało, ale moim zdaniem powinien podjąć próbę uruchomienia silnika i ewentualnie wywalić błąd low batt, czyli niskie napięcie akumulatora. Próba i nic. Błąd eng oil. Przy wizualnej ocenie zauważyłem, że przewody od cewki podnoszącej obroty silnika są urwane. Naprawiłem, próba i też nic. Sprawdziłem bezpieczniki i znalazłem jeden 5a uszkodzony, wymieniłem go i dalej nic. Pomyślałem że jeżeli agregat pracował na małych obrotach (uszkodzona cewka) mogło być to przyczyną niedoładowania akumulatora
Zrobiłem tak; włączyłem agregat i w momencie, kiedy powinien zastartować rozrusznik na "krótko" podałem prąd na cewkę r-ka. Agregat odpalił i pracował normalnie. Zmierzyłem ładowanie małe, ale w normie (nie pamiętam dokładnie, ale miernik pokazał, że jest w normie).
Zgasiłem agregat i próba uruchomienia i nic. Ale pojawiły się następujące błędy: AL0 / AL1 / AL2 / AL23
No i skończyły mi się pomysły.
(Ten post był ostatnio modyfikowany: 2012-08-22, 22:58:41 przez zigi11111.)
Jako iż jestem nowy chciałbym przywitać wszystkich.
Otóż kierowca po powrocie z trasy zameldował wyciek paliwa w agregacie. Odpaliłem agregat na dizlu celem ustalenia miejsca wycieku. Zauważyłem przy tym, że agregat zapalił z wielkim trudem. Pomyślałem, że trzeba sprawdzić akumulator. Szybko ustaliłem wyciek i usunąłem go. Sprawdziłem napięcie akumulatora wynosiło 11v, troszkę mało, ale moim zdaniem powinien podjąć próbę uruchomienia silnika i ewentualnie wywalić błąd low batt, czyli niskie napięcie akumulatora. Próba i nic. Błąd eng oil. Przy wizualnej ocenie zauważyłem, że przewody od cewki podnoszącej obroty silnika są urwane. Naprawiłem, próba i też nic. Sprawdziłem bezpieczniki i znalazłem jeden 5a uszkodzony, wymieniłem go i dalej nic. Pomyślałem że jeżeli agregat pracował na małych obrotach (uszkodzona cewka) mogło być to przyczyną niedoładowania akumulatora
Zrobiłem tak; włączyłem agregat i w momencie, kiedy powinien zastartować rozrusznik na "krótko" podałem prąd na cewkę r-ka. Agregat odpalił i pracował normalnie. Zmierzyłem ładowanie małe, ale w normie (nie pamiętam dokładnie, ale miernik pokazał, że jest w normie).
Zgasiłem agregat i próba uruchomienia i nic. Ale pojawiły się następujące błędy: AL0 / AL1 / AL2 / AL23
No i skończyły mi się pomysły.