Witam,
Wymieniłem dzisiaj w aucie skraplacz, awarię skraplacza klientowi stwierdził inny warsztat wpuszczając azot. Po wymianie zrobiłem 20 min próżni dodałem odpowiednią ilość czynnika i oleju, odpalam auto klima pięknie chłodzi a zegar na niskim pokazuje 8 bar Teoretycznie nie powinno chłodzić a temperatura na wylocie 7 stopni. Zastanawiam się co mam teraz zrobić, wydaje mi się że z autem wszystko ok, obstawiał bym awarię zegara w maszynie. Co o tym sądzicie? :/
Wymieniłem dzisiaj w aucie skraplacz, awarię skraplacza klientowi stwierdził inny warsztat wpuszczając azot. Po wymianie zrobiłem 20 min próżni dodałem odpowiednią ilość czynnika i oleju, odpalam auto klima pięknie chłodzi a zegar na niskim pokazuje 8 bar Teoretycznie nie powinno chłodzić a temperatura na wylocie 7 stopni. Zastanawiam się co mam teraz zrobić, wydaje mi się że z autem wszystko ok, obstawiał bym awarię zegara w maszynie. Co o tym sądzicie? :/