Witam serdecznie wszystkich użytkowników forum jestem tu nowy i potrzebuje fachowej porady gdyż mam problem ze swoja klimatyzacją , a mianowicie cały układ został uszczelniony wszystkie oringi i osuszacz wymieniony sprężarka klimatyzacji tez uszczelniona i jest taki problem gdy pojechałem nabić ja czynnikiem urządzenie po wytwarzaniu próżni wykryło nieszczelność wiec został zrobiony test manometrem czy spada ciśnienie i wszystko było w porządku a urządzenie od nabijania wykrywało cały czas nieszczelność,wspomnę jeszcze ze podczas wytwarzania próżni ze tego urządzenia wydobywała sie para mechanik powiedział ze to może być woda w układzie. Prosił bym o pomoc w tej sprawie z góry dziękuję
(Ten post był ostatnio modyfikowany: 2014-06-03, 06:44:42 przez Jacek2034.)
PROFESJONALIŚCI POLECAJĄ >>>SPRAWDŹ
KONIECZNIE!
KLIMATYZATORY
KLIMATYZATORY
KLIMATYZATORY
KLIMATYZATORY
CHEMIA SERWISOWA
KLIMATYZATORY
POMPY CIEPŁA
REKUPERATORY
KLIMATYZATORY
KONIECZNIE!
Problem z nieszczelnością klimatyzacji GOLF IV
9 Odpowiedzi, 9099 Wyświetleń
Jedz do warsztatu gdzie ci zrobią test szczelności azotem będzie najlepiej
(Ten post był ostatnio modyfikowany: 2014-06-03, 18:23:55 przez 19b26.)
Test szczelności nic nie da bo uszczelniono H2o w tym układzie.Test azotem wykaże szczelność.A niestety woda pod wpływem wysokiej próżni odparowuje podnosząc ciśnienie w układzie.Stąd rozbieżności pseudo-serwisantów w ocenie układu chłodniczego.Może gdyby sparowali swoje doświadczenia to nie miał byś dylematu.Uwaga dla innych działów tego portalu.Jeśli sprawdzasz szczelność na podciśnieniu musisz być pewien że układ nie jest zawilgocony.Jeśli ktoś uważa że suszenie próżniowe jest skuteczne w każdych warunkach to jest w dużym błędzie.Wyobrażcie sobie przypadek.-25-nieszczelność-skraplacz na zewnątrz-wilgoć- woda w skraplaczu-usunięcie nieszczelności-suszenie w tych warunkach.Czy odparuje bryłka lodu?
Nie ja pierwszy zadam pytanie jak można zlikwidować swój profil.Co z Patuxem?
(Ten post był ostatnio modyfikowany: 2014-06-03, 19:38:38 przez klimatolog.)
To czyli co mam zrobić skoro urzadzenie do nabijania wykazuje nieszczelnosć czy naprawde jest gdzies nieszczelność czy to przez to wode i musi ona odparowac
Pompa prozniowa jak pracuje to takie zjawisko jak wydobywajaca się para można zaobserwować ale jest to para oleju z pompy a nie wodna, nie widzę w tym nic nadzwyczajnego natomiast maszyna może gdzieś być nieszczelna lub źle podłączone węże i na podcisnieniu będzie podsysac powietrze dając efekt dziurawego układu.
Azot wyjaśni sprawę
ciekawe kto i jak wymienił uszczelnienia w sprężarce ,bo ja bym podejrzewał ze przez to uszczelnienie podcienienie spokojnie wciąga powietrze , czy w sprężarce jest olej ,czy ktoś pokręcił ja trochę zęby się nasmarowały uszczelniacze,a morze złe dobrane, ja bym sie wilgoci nie czepiał w układzie to nie chłodnia tylko golf, chyba ze ktos lał do układy konewką
j_a_c WROCŁAW
Mechanik wymieniaŁ nowy simmering na wałku od strony koła pasowwego bo olej wyciekał olej zalany nowy był , po drugie zamawiając cześci w serwisie klimatyzacji mówili ze jest tylko jeden rozmiar simmeringu na wałek no przepraszma bardzo wcześniej lało sie z simmeringu i uszczelnienie pokrywy i jakos urządzenie nie wykryło nieszczelności i nabiło klimatyzacje po uszczelnieniu całego układu i uszczelnieniu kompresora wykrywa i poradzimy cos na to ?
Zmień serwis, niech ktoś Ci to zrobi tradycyjną metodą, a nie automatem na tym forum toczy sie odwieczna walka z "automaciarzami" bo ich kompetencje kończą sie juz na samym początku, a klienci wyżalają sie i proszą o pomoc na tym forum, często bardzo ogólnikowo opisując problem, a tu nikt z fusów nie wróży. Dodam jeszcze, że auta przelatują przez ręce kilku wulkanizatorów, mechaników, elektryków, szwagrów itp i człowiek sie potem grubo zastanawia nad historią pojazdu.
o własńie zgadzam sie z Tobą manulanie by nabiło bez zadnego problemu dziekuje za odpowiedź
|
Użytkownicy przeglądający ten wątek: 1 gości