witam,
Może ktoś znający się na temacie mi pomoże... dwa warsztaty już nie wiedzą co jest grane.
Peugeot 407 1,8 16v, problem jest taki ze układ nie chłodzi, załącza się ale niestety leci ciepłe powietrze.
czynnik nowy, sprawdzane i na pełnej ilości i na mniejszych, sprężarka ok, podmieniana na inną i to samo,
zawór rozprężny też podmieniony na inny i to samo,
ciśnienie na wysokim 9-10 barów - chyba ok, prawda?
ciśnienie na niskim ok 6 barów, najwyraźniej w tym jest problem, tylko co może być tego powodem, że jest takie wysokie?
układ szczelny, olej w środku jak należy, przy załączaniu klimy "niskie ciśnienie" próbuje zejść w dół tak do 5 ale odrazu sie podności do tych 6 barów. kupilem samochod z dziurą w skraplaczu więc nie wiem jak było wcześniej.
bardzo proszę o POMOC...
Może ktoś znający się na temacie mi pomoże... dwa warsztaty już nie wiedzą co jest grane.
Peugeot 407 1,8 16v, problem jest taki ze układ nie chłodzi, załącza się ale niestety leci ciepłe powietrze.
czynnik nowy, sprawdzane i na pełnej ilości i na mniejszych, sprężarka ok, podmieniana na inną i to samo,
zawór rozprężny też podmieniony na inny i to samo,
ciśnienie na wysokim 9-10 barów - chyba ok, prawda?
ciśnienie na niskim ok 6 barów, najwyraźniej w tym jest problem, tylko co może być tego powodem, że jest takie wysokie?
układ szczelny, olej w środku jak należy, przy załączaniu klimy "niskie ciśnienie" próbuje zejść w dół tak do 5 ale odrazu sie podności do tych 6 barów. kupilem samochod z dziurą w skraplaczu więc nie wiem jak było wcześniej.
bardzo proszę o POMOC...