![]() |
|
Do fachowców part 2. - Wersja do druku +- Forum Klimatyzacja (https://forum.klimatyzacja.pl) +-- Dział: Klimatyzacja.pl (https://forum.klimatyzacja.pl/forumdisplay.php?fid=3) +--- Dział: Klimatyzacja samochodowa (https://forum.klimatyzacja.pl/forumdisplay.php?fid=15) +--- Wątek: Do fachowców part 2. (/showthread.php?tid=101) |
Do fachowców part 2. - Guest - 2006-03-05 Witam... Znów muszę waz zatrudnić . 1.Co sie robi gdy zawor nadcisnieniowy na sprezarce sie otworzyl (nie widac zaolejenia tylko brak zaslepki)... 2. Czy filtr osuszacz ma wplyw na cisnienia w ukladzie (uklad byl dlugo otwarty a auto ma 7 lat) ?? 3. Niech mi ktos napisze czy te 5-6 bar wys cisnienia po nabiciu to za malo ?? 4. Czy jak uklad ma miec 750-800g a ja go nabilem 780 to moze miec wplyw na nizsze cisnienie po stronie wys. cis. ?? Dzieki i pozdrawiam
Do fachowców part 2. - Guest - 2006-03-05 O który zawór Ci chodzi?zawór dostępu czy bezpieczeństwa.Ten pierwszy nie musiał się otworzyć jeżeli nie ma zaślepki,drugi normalnie jej nie ma. Filtr ma wpływ ale zależy o jaki chodzi na ssaniu czy na tłoczeniu. Podaj również ciśnienie na ssaniu. 5-6 bar przy niskiej temp.zewn.może być zwłaszcza jeżeli w tym samochodzie wentylator skraplacza od razu się załącza. Napełnienie OK. NA przyszłość podawaj więcej szczegułów,zacznij od typu samochodu,ciśnień ew temp.na powrocie. Pozdrawiam Do fachowców part 2. - Guest - 2006-03-05 Dzieki za odp..... Jak sprawdzic temp na powrocie ?? Chodzi o zawor nadcisnieniowy na sprezarce a filtr osuszajacy na tloczeniu. Chodzi o Octavie 1.9 TDI z manualna klima. Fakt wlacza sie od razu wentylator. Pozdrawiam. Do fachowców part 2. - Guest - 2006-03-05 Temperaturę możesz zmierzyć na rurce powrotnej. przy takiej pracy wentylatora wszystko jest ok.,a zaślepkęę ktoś sobie pewnie zabrał .Przy tym ciśnieniu filtr nie blokuje . Do fachowców part 2. - skylark - 2006-03-08 Cytat:Witam... Znów muszę waz zatrudnić 1. Jak się otworzy to wywali tym zaworem czynnik wraz z olejem do poziomu ok 25atm. Pozostawi mocno zaolejoną okolicę. 2. Ma duże znaczenie dla poprawności działania układu. W krańcowych sytuacjach może całkowicie zablokować przepływ. Może również wpływać na pośrednie blokowanie zaworu rozprężnego. 3. Wszystko to zależy od modelu samochodu i temperatury zewnętrznej. Zawsze należy rozpatrywać ciśnienia z obu części układu a nie tylko wysokiego. 4. Wpływ niezauważalny. |