Logowanie Rejestracja
  • Start
  • Szukaj
  • Użytkownicy
  • Kalendarz
  • Pomoc
  • Nowe posty
Menu
Start Szukaj Użytkownicy Kalendarz Pomoc Nowe posty
PROFESJONALIŚCI POLECAJĄ
KLIMATYZATORY
KLIMATYZATORY
POMPY CIEPŁA
KLIMATYZATORY
KLIMATYZATORY
KLIMATYZATORY
POMPY CIEPŁA
REKUPERATORY
KLIMATYZATORY
KLIMATYZATORY
KLIMATYZATORY
KLIMATYZATORY

Do fachowców part 2.

5 Odpowiedzi, 8626 Wyświetleń

Guest

  2006-03-05, 12:27:18
Gość
#1
Witam... Znów muszę waz zatrudnić Smile.
1.Co sie robi gdy zawor nadcisnieniowy na sprezarce sie otworzyl (nie widac zaolejenia tylko brak zaslepki)...
2. Czy filtr osuszacz ma wplyw na cisnienia w ukladzie (uklad byl dlugo otwarty a auto ma 7 lat) ??
3. Niech mi ktos napisze czy te 5-6 bar wys cisnienia po nabiciu to za malo ??
4. Czy jak uklad ma miec 750-800g a ja go nabilem 780 to moze miec wplyw na nizsze cisnienie po stronie wys. cis. ??
Dzieki i pozdrawiam Smile
  • Odpowiedz

Guest

  2006-03-05, 16:00:34
Gość
#2
O który zawór Ci chodzi?zawór dostępu czy bezpieczeństwa.Ten pierwszy nie musiał się otworzyć jeżeli nie ma zaślepki,drugi normalnie jej nie ma.
Filtr ma wpływ ale zależy o jaki chodzi na ssaniu czy na tłoczeniu.
Podaj również ciśnienie na ssaniu.
5-6 bar przy niskiej temp.zewn.może być zwłaszcza jeżeli w tym samochodzie wentylator skraplacza od razu się załącza.
Napełnienie OK.
NA przyszłość podawaj więcej szczegułów,zacznij od typu samochodu,ciśnień ew temp.na powrocie.
Pozdrawiam
  • Odpowiedz

Guest

  2006-03-05, 18:19:44
Gość
#3
Dzieki za odp..... Jak sprawdzic temp na powrocie ?? Chodzi o zawor nadcisnieniowy na sprezarce a filtr osuszajacy na tloczeniu. Chodzi o Octavie 1.9 TDI z manualna klima. Fakt wlacza sie od razu wentylator. Pozdrawiam.
  • Odpowiedz

Guest

  2006-03-05, 19:49:39
Gość
#4
Temperaturę możesz zmierzyć na rurce powrotnej.
przy takiej pracy wentylatora wszystko jest ok.,a zaślepkęę ktoś sobie pewnie zabrał .Przy tym ciśnieniu filtr nie blokuje .
  • Odpowiedz

skylark

  2006-03-08, 16:02:58
Użytkownik
#5
Cytat:Witam... Znów muszę waz zatrudnić Smile.
1.Co sie robi gdy zawor nadcisnieniowy na sprezarce sie otworzyl (nie widac zaolejenia tylko brak zaslepki)...
2. Czy filtr osuszacz ma wplyw na cisnienia w ukladzie (uklad byl dlugo otwarty a auto ma 7 lat) ??
3. Niech mi ktos napisze czy te 5-6 bar wys cisnienia po nabiciu to za malo ??
4. Czy jak uklad ma miec 750-800g a ja go nabilem 780 to moze miec wplyw na nizsze cisnienie po stronie wys. cis. ??

1. Jak się otworzy to wywali tym zaworem czynnik wraz z olejem do poziomu ok 25atm. Pozostawi mocno zaolejoną okolicę.
2. Ma duże znaczenie dla poprawności działania układu. W krańcowych sytuacjach może całkowicie zablokować przepływ. Może również wpływać na pośrednie blokowanie zaworu rozprężnego.
3. Wszystko to zależy od modelu samochodu i temperatury zewnętrznej. Zawsze należy rozpatrywać ciśnienia z obu części układu a nie tylko wysokiego.
4. Wpływ niezauważalny.
Specjalista klimatyzacji samochodowych i ogrzewań postojowych typu Webasto
  • Odpowiedz

  • Pokaż wersję do druku


Użytkownicy przeglądający ten wątek: 1 gości

Serwis ma na celu zgromadzenie w jednym miejscu firm oraz organizacji z branży HVACR, działających na rynku zarówno polskim jak i poza granicami kraju. Naszą siłą są wyłącznie tematy związane z branżą HVACR oraz unikalna społeczność użytkowników.
NEWSLETTER
Informacje O nas Kontakt Regulamin Reklama Polityka prywatności
Kategorie Artykuły Aktualności Produkty
Działy Klimatyzacja Wentylacja Chłodnictwo Auto - klimatyzacja
Nasze Portale ogrzewnictwo.pl pasywny-budynek.pl
Copyright © 2005-2023 termoclima Sp. z o.o Wszystkie prawa zastrzeżone.
Tryb normalny
Tryb drzewa