![]() |
|
Dziwny zgrzyt w Passacie B5 z 2001r., 1.8 T - Wersja do druku +- Forum Klimatyzacja (https://forum.klimatyzacja.pl) +-- Dział: Klimatyzacja.pl (https://forum.klimatyzacja.pl/forumdisplay.php?fid=3) +--- Dział: Klimatyzacja samochodowa (https://forum.klimatyzacja.pl/forumdisplay.php?fid=15) +--- Wątek: Dziwny zgrzyt w Passacie B5 z 2001r., 1.8 T (/showthread.php?tid=491) |
Dziwny zgrzyt w Passacie B5 z 2001r., 1.8 T - tomkow15 - 2007-05-21 Witam! Mam problem z klimatyzacją, tak mi sie zdaję, gdyż jak wyłączam climatronic na Econo, albo gdy całkowicie wyłączam układ chłodzenia to zaczyna się głośnie zgrzytanie. Wiatraki chodzą, płyn raczej jest ale do końca nie jestem pewnie, gdyż samochód mam od miesiąca. Zgrzytania narasta jak dodaję gazu. Obecnei trochę się obawiam jeżdzić bo nie chciałbym czegoś zepsuć. Prosiłbym o jakieś info, namiary, www, itp. odnośnie klimatyzacji. Czuć spaloną gumę, widać ślady na pasku (tak jakby się lekko topił). Ciekawi mnie jakie są objawy braku płynu w klimatyzacji? Za szybką odpowiedź, cokolwiek co mogłoby mi pomóc byłbym bardzo wdzięczny. Pozdrawiam Tomek Województwo Mazowieckie Nowy Dwór Mazowiecki Dziwny zgrzyt w Passacie B5 z 2001r., 1.8 T - lukaszset - 2007-05-21 Moja rada nie uzywaj klimatyzacji gdyz prawdopodobnie zaciera ci sie kompresor z tad czuc spalona gume bo pasek sie zsciera wizyta w warsztacie najbardziej wskazana Dziwny zgrzyt w Passacie B5 z 2001r., 1.8 T - tomkow15 - 2007-05-21 Dzięki Jeszcze pytanko odnośnie braku czynnika chłodzacego, czym się to może objawiać poza brakiem chłodzenia przez klimatyzację? Co ile wskazane jest najlepiej dobijać klime. Pozdro i dzięki za szybkie odpowiedzi Tomek Dziwny zgrzyt w Passacie B5 z 2001r., 1.8 T - pawmik - 2007-05-22 Witam, Klime najlepiej jest serwisować co 2 lata,polega to na recyklingu czynnika z układu(osuszenie,przewiltrowanie) i odessaniu pewnej ilości oleju z układu.Potem napełnia się układ "świerzym czynnikiem i olejem".Filt kabinowy powinno się wymieniać co roku lub co 15,000 tys. km i raz w roku powinno się zrobić dezynfekcje parownika. Brak czynnika w układzie można rozpoznać jeszcze po temperaturze rurek,jeśli obydwie są ciepłe to też jest oznaką braku czynnika,brak działającego kompresora. wizyta w warsztacie jest jaknajbardziej wskazana Pozdrawiam
|