Logowanie Rejestracja
  • Start
  • Szukaj
  • Użytkownicy
  • Kalendarz
  • Pomoc
  • Nowe posty
Menu
Start Szukaj Użytkownicy Kalendarz Pomoc Nowe posty
PROFESJONALIŚCI POLECAJĄ
KLIMATYZATORY
KLIMATYZATORY
POMPY CIEPŁA
KLIMATYZATORY
KLIMATYZATORY
KLIMATYZATORY
POMPY CIEPŁA
REKUPERATORY
KLIMATYZATORY
KLIMATYZATORY
KLIMATYZATORY
KLIMATYZATORY

Dziwny zgrzyt w Passacie B5 z 2001r., 1.8 T

4 Odpowiedzi, 5701 Wyświetleń

tomkow15

  2007-05-21, 19:49:48
Nowy użytkownik
#1
Witam!
Mam problem z klimatyzacją, tak mi sie zdaję, gdyż jak wyłączam climatronic na Econo, albo gdy całkowicie wyłączam układ chłodzenia to zaczyna się głośnie zgrzytanie. Wiatraki chodzą, płyn raczej jest ale do końca nie jestem pewnie, gdyż samochód mam od miesiąca. Zgrzytania narasta jak dodaję gazu. Obecnei trochę się obawiam jeżdzić bo nie chciałbym czegoś zepsuć. Prosiłbym o jakieś info, namiary, www, itp. odnośnie klimatyzacji. Czuć spaloną gumę, widać ślady na pasku (tak jakby się lekko topił). Ciekawi mnie jakie są objawy braku płynu w klimatyzacji? Za szybką odpowiedź, cokolwiek co mogłoby mi pomóc byłbym bardzo wdzięczny.
Pozdrawiam
Tomek
Województwo Mazowieckie
Nowy Dwór Mazowiecki
  • Odpowiedz

lukaszset

  2007-05-21, 20:17:04
Nowy użytkownik
#2
Moja rada nie uzywaj klimatyzacji gdyz prawdopodobnie zaciera ci sie kompresor z tad czuc spalona gume bo pasek sie zsciera wizyta w warsztacie najbardziej wskazana
  • Odpowiedz

tomkow15

  2007-05-21, 20:22:06
Nowy użytkownik
#3
Dzięki Smile
Jeszcze pytanko odnośnie braku czynnika chłodzacego, czym się to może objawiać poza brakiem chłodzenia przez klimatyzację? Co ile wskazane jest najlepiej dobijać klime.
Pozdro i dzięki za szybkie odpowiedzi
Tomek
  • Odpowiedz

pawmik

  2007-05-22, 19:09:37
Nowy użytkownik
#4
Witam,
Klime najlepiej jest serwisować co 2 lata,polega to na recyklingu czynnika z układu(osuszenie,przewiltrowanie) i odessaniu pewnej ilości oleju z układu.Potem napełnia się układ "świerzym czynnikiem i olejem".Filt kabinowy powinno się wymieniać co roku lub co 15,000 tys. km i raz w roku powinno się zrobić dezynfekcje parownika.

Brak czynnika w układzie można rozpoznać jeszcze po temperaturze rurek,jeśli obydwie są ciepłe to też jest oznaką braku czynnika,brak działającego kompresora.

wizyta w warsztacie jest jaknajbardziej wskazana

Pozdrawiam Smile
  • Odpowiedz

  • Pokaż wersję do druku


Użytkownicy przeglądający ten wątek: 1 gości

Serwis ma na celu zgromadzenie w jednym miejscu firm oraz organizacji z branży HVACR, działających na rynku zarówno polskim jak i poza granicami kraju. Naszą siłą są wyłącznie tematy związane z branżą HVACR oraz unikalna społeczność użytkowników.
NEWSLETTER
Informacje O nas Kontakt Regulamin Reklama Polityka prywatności
Kategorie Artykuły Aktualności Produkty
Działy Klimatyzacja Wentylacja Chłodnictwo Auto - klimatyzacja
Nasze Portale ogrzewnictwo.pl pasywny-budynek.pl
Copyright © 2005-2023 termoclima Sp. z o.o Wszystkie prawa zastrzeżone.
Tryb normalny
Tryb drzewa