![]() |
|
Carrier Viento 300 A001 i A002 - Wersja do druku +- Forum Klimatyzacja (https://forum.klimatyzacja.pl) +-- Dział: Klimatyzacja.pl (https://forum.klimatyzacja.pl/forumdisplay.php?fid=3) +--- Dział: Chłodnictwo w transporcie (https://forum.klimatyzacja.pl/forumdisplay.php?fid=28) +--- Wątek: Carrier Viento 300 A001 i A002 (/showthread.php?tid=5138) |
Carrier Viento 300 A001 i A002 - xtr - 2011-06-08 Witam mam problem z Vientem 300 ostatnio podczas trasy carrier sygnalizował dwa błędy A001 i A 002. wyłaczyłem agregat i po kilku minutach właczyłem agregat zaczoł normalnie pracowac normalnie schłodził. Kilka dni puźniej miałem podobna sytuacje wyskoczyły te same błedy i dopiero po dluzszej przerwie około 1h agregat zaczoł normalnie pracowac i kolejne godziny pracy były bez awari spotkał sie ktos z Was z takim problemem ? Pewnie pojade do jakiegoś serwisu ale chciałbym sie choc troche zorientowac co moze byc przyczyna Carrier Viento 300 A001 i A002 - Derek - 2011-06-08 Wymiana osuszacza i czynnika Cię czeka kolego. Carrier Viento 300 A001 i A002 - radekklimat - 2011-06-08 A1 niskie cisnienie w układzie A2 za wysokie cisnienie w układzie Przyczyn moze byc kilka od braku czynnika po zapchany filter a skonczywszy na braku przepływu powietrza przez skraplacz bo wentylator padł, bez serwisu ani rusz. Pomiar cisnien itp to podstawa. Carrier Viento 300 A001 i A002 - xtr - 2011-06-09 Wentylator działa bo słychac jak sie załacza ale fakt te błedy wyskoczyły w korku wiec moze być cos z przepływem powietrza lub moze kompresor na wolnych obrotach nie radzo sobie z przepchaniem czynnika przez filtr bo jest tak zapchany w kazdym bądz razie jedziemy z nim do serwsu wymienimy czynnik i osuszacz i zobaczymy czy sie poprawi dzieki za sugestie
Carrier Viento 300 A001 i A002 - Derek - 2011-06-09 Nie spotkałem się jeszcze aby był zapchany filtr osuszacz. W twoim przypadku najprawdopodobniej masz jakąś wilgoć w układzie i zamarza na zaworze rozprężnym. W każdym bądź razie osuszacz także jest do wymiany. Czynnik w układzie masz skoro piszesz, że ten błąd wyrzuca Ci po pewnym czasie a do tego momentu chłodzi dobrze. Jeśli chcesz się z tym pobawić to zdejmij lewy boczek z parownika i podgrzej jakąś opalarką elektryczną zawór rozprężny. Obserwuj czy błąd zniknie. Puenta jest taka, że wizyta w serwisie i tak Cię czeka. Carrier Viento 300 A001 i A002 - wenon - 2011-06-09 jeśli w korku i w upalny dzień to na bank coś z wysokim ciśnieniem. Carrier Viento 300 A001 i A002 - Robert81r - 2011-06-09 Moze byc zarabany skraplacz albo ktos go napelnial na pałe gdy bylo chlodniej Cytat:Nie spotkałem się jeszcze aby był zapchany filtr osuszacz. Wystarczy przejezdzic przez zime z rozszczelnionym ukladem i masz zatkany - nawet z zaworem rozpreznym. Mialem juz kilka takich ale w klimatyzacjach. Carrier Viento 300 A001 i A002 - xtr - 2011-06-09 Na jutro jstem umówiony w serwisie zobaczymy czy cos z tym zrobia Carrier Viento 300 A001 i A002 - Derek - 2011-06-11 Robert81r napisał(a):Mialem juz kilka takich ale w klimatyzacjach. W klimatyzacjach jak najbardziej, ale tu jest mowa o Viento. Carrier Viento 300 A001 i A002 - Robert81r - 2011-06-11 Cytat:W klimatyzacjach jak najbardziej, ale tu jest mowa o Viento. mowisz ze to dwa inne swiaty ?
Carrier Viento 300 A001 i A002 - xtr - 2011-06-11 Witam samochód odebrałem z serwisu wymienili filtr dobili czynnika i jedyna usterka jaka dostrzegli to to ze jest minimalnie za duze cisnienie . Czujnika nie wymienili powiedzieli ze jak sie to powtóży to wymienia czujnik zobaczymy jak sie bedzie sprawować przez najbliższe kilka tras. |