Forum Klimatyzacja
Carier Xarios 300 - Wersja do druku

+- Forum Klimatyzacja (https://forum.klimatyzacja.pl)
+-- Dział: Klimatyzacja.pl (https://forum.klimatyzacja.pl/forumdisplay.php?fid=3)
+--- Dział: Chłodnictwo w transporcie (https://forum.klimatyzacja.pl/forumdisplay.php?fid=28)
+--- Wątek: Carier Xarios 300 (/showthread.php?tid=5256)



Carier Xarios 300 - darep - 2011-06-29

Witam!
Mam agregat Xarios 300 na fordzie transicie i zbyt wolno agregat zbija temperaturę do zadanego poziomu. Izoterma-polska zabudowa. Może ktos maiał podobny problem. Czy uklad ma byc napełniony r134a czy moze r-404a i czy to ma wpływ na mój problem.


Carier Xarios 300 - Robert81r - 2011-06-29

szczerze to jeszcze nie widzialem Xariosa 300, ktory fabrycznie chodzil na 134a, ale moze jeszcze malo w zyciu widzialem Smile


Carier Xarios 300 - wenon - 2011-06-30

300 powinna zasówać na tak małej pace jaką ma transit do sprawdzenia cisnienia, stan czynnika, ustawienia zaworów przegrzanie.


Carier Xarios 300 - darep - 2011-07-02

Witam!
Rozmawiałem z poprzednim właścicielem samochodu i prawbopodobnie układ napełniony jest r-134a. Jakie elementy układu powinienem wymienic? Układ powinien chodzic na r-404.


Carier Xarios 300 - radekklimat - 2011-07-02

Sprawdz czy zawor rozprezny jest na 404a czy zmieniono na 134a jezeli jest własciwy to wymien filter, dobrze odciagnij proznie i napełnij 404a, dysza 03


Carier Xarios 300 - wenon - 2011-07-02

EVAPORATOR: MXS 850 FOR XARIOS 300 / 300RY 14-60009-02 ORIFICE

14-60039-03 VALVE, EXPANSION WITHOUT ORIFICE
25 14-60039-06 VALVE, EXPANSION -- INCLUDES:


Carier Xarios 300 - darep - 2011-07-03

Czy mozna napelnic układ zamiennikiem 404a na 507?


Carier Xarios 300 - radekklimat - 2011-07-03

507 nie jest zamiennikiem ale napełnic mozna, bedzie nieznacznie wydajniejszy za to gaz drozszy i sie nie opłaca. Oczywiscie albo 404a albo 507 moze byc w układzie natomiast nie wolno ich mieszac ze soba.


Carier Xarios 300 - chłodnyADAM - 2011-07-03

Oba czynniki chłodnicze różnią się nieznacznie składem. Stosowane są zamiennie. W chłodnictwie transportowym utarło się ,że stosowany jest R 404a. Nie powinno się mieszać różnych czynników ze sobą. Jeśli chcesz przejść na R 507, oznacz układ czym jest napełniony. Ilość czynnika i rodzaj oleju taka jak R-404a.