Logowanie Rejestracja
  • Start
  • Szukaj
  • Użytkownicy
  • Kalendarz
  • Pomoc
  • Nowe posty
Menu
Start Szukaj Użytkownicy Kalendarz Pomoc Nowe posty
PROFESJONALIŚCI POLECAJĄ
KLIMATYZATORY
KLIMATYZATORY
POMPY CIEPŁA
KLIMATYZATORY
KLIMATYZATORY
KLIMATYZATORY
POMPY CIEPŁA
REKUPERATORY
KLIMATYZATORY
KLIMATYZATORY
KLIMATYZATORY
KLIMATYZATORY

Dziwny zgrzyt w Passacie B5 z 2001r., 1.8 T

4 Odpowiedzi, 5711 Wyświetleń

pawmik

  2007-05-22, 19:09:37
Nowy użytkownik
#4
Witam,
Klime najlepiej jest serwisować co 2 lata,polega to na recyklingu czynnika z układu(osuszenie,przewiltrowanie) i odessaniu pewnej ilości oleju z układu.Potem napełnia się układ "świerzym czynnikiem i olejem".Filt kabinowy powinno się wymieniać co roku lub co 15,000 tys. km i raz w roku powinno się zrobić dezynfekcje parownika.

Brak czynnika w układzie można rozpoznać jeszcze po temperaturze rurek,jeśli obydwie są ciepłe to też jest oznaką braku czynnika,brak działającego kompresora.

wizyta w warsztacie jest jaknajbardziej wskazana

Pozdrawiam Smile
  • Odpowiedz

Wiadomości w tym wątku

  • Pokaż wersję do druku


Użytkownicy przeglądający ten wątek: 1 gości

Serwis ma na celu zgromadzenie w jednym miejscu firm oraz organizacji z branży HVACR, działających na rynku zarówno polskim jak i poza granicami kraju. Naszą siłą są wyłącznie tematy związane z branżą HVACR oraz unikalna społeczność użytkowników.
NEWSLETTER
Informacje O nas Kontakt Regulamin Reklama Polityka prywatności
Kategorie Artykuły Aktualności Produkty
Działy Klimatyzacja Wentylacja Chłodnictwo Auto - klimatyzacja
Nasze Portale ogrzewnictwo.pl pasywny-budynek.pl
Copyright © 2005-2023 termoclima Sp. z o.o Wszystkie prawa zastrzeżone.
Tryb normalny
Tryb drzewa