Parownik jest czysty. Wyciągałem go gdy zmieniałem zawór rozprężny. Na pierwszym i 2 stopniu nawiewu sprężarkę wyłącza co kilka sekund. Prawidłowo działający ukł. klimatyzacji na niższych obrotach działa znacznie dłużej. W bardzo dobrych układach np. Toyoty układ dostosowuje obroty wentylatora bądź prace wentylatora w zależności od ciśnień i wtedy układ nawet na najniższych obrotach nie jest wyłączany. Poza tym myślę ze skoro są 2 wentylatory w Hondzie Accord to przy włączonej klimie powinien chodzić jeden a drugi załączać sie okresowo w przypadku gdy wysokie ciśnienie będzie zbyt duże lub załącza go temp. silnika. A w tym przypadku po włączeniu A/C startują oba wentylatory i występuje za duże przechłodzenie parownika. To moje własne wnioski więc mogę się mylić
PROFESJONALIŚCI POLECAJĄ
Problem z Honda Accord 98r 2.0i - parownik obladza
12 Odpowiedzi, 12580 Wyświetleń| Wiadomości w tym wątku |
Użytkownicy przeglądający ten wątek: 1 gości
KLIMATYZATORY
KLIMATYZATORY
POMPY CIEPŁA
KLIMATYZATORY
KLIMATYZATORY
KLIMATYZATORY
POMPY CIEPŁA
REKUPERATORY
KLIMATYZATORY
KLIMATYZATORY
KLIMATYZATORY
KLIMATYZATORY