Logowanie Rejestracja
  • Start
  • Szukaj
  • Użytkownicy
  • Kalendarz
  • Pomoc
  • Nowe posty
Menu
Start Szukaj Użytkownicy Kalendarz Pomoc Nowe posty
PROFESJONALIŚCI POLECAJĄ
KLIMATYZATORY
KLIMATYZATORY
POMPY CIEPŁA
KLIMATYZATORY
KLIMATYZATORY
KLIMATYZATORY
POMPY CIEPŁA
REKUPERATORY
KLIMATYZATORY
KLIMATYZATORY
KLIMATYZATORY
KLIMATYZATORY

[Carrier]Supra 850 ?

9 Odpowiedzi, 14893 Wyświetleń

Robert81r

  2010-08-13, 18:50:56
Zaawansowany użytkownik
#6
nawiazujac jeszcze do tematu tej Supry 850 to akurat kolega robil przy niej a mnie nie bylo, ale zostala wymienieniona pompa wtrsykowa i silnik zapala za drugim razem tzn pompka el pompuje, rozrusznik - z rury zaczyna dymic na bialo i lapac, pozniej rozusznik drugi raz kreci i pali od strzala. Z tego co mowil uzytkownik od nowosci ta Supra taka zapala tzn za drugim pokreceniem rozrusznika - jak troche postoi i wszedzie na serwisach mowili mu ze one tak pala Big Grin
Przed wymiana pompy wtrsykowej w ogole nie mozna bylo jej uruchomic. Zostaly pozakladane zaworki zwrotne na przewodach paliwowych, ale to nic nie daje - takze to nie jest raczej wina cofajacego sie paliwa.
Szczelnosc cylindrow i zawory nie zostaly sprawdzone - bo zabraklo chceci, czasu ... jak klient przyjedzie sprawdze to sam.

Co do tego ciezszego rozruchu to bede musial jeszcze sprawdzic nastepujace rzeczy:
- swiece zarowe sa OK, tylko nie zostalo sprawdzone czy w ogole grzeja w tym silniku - czy podawane jest napiecie - w razie czego do zweryfikowania przewody, przekaznik
- pompka paliwa przed rozruchem bardzo dlugo chodzi zanim rozrusznik zacznie krecic - w porownaniu do innych Supr z ktorymi mialem do czynienia. Czy czas pracy pompki przed rozruchem mozna programowac Reefermanagerem ? Bo czas pracy pompki i grzanie swiec zarowych moze miec ze soba duzo wspolnego tzn swiece moga grzac pewien okres czasu, ale ze wzgledu na dluga prace pompki paliwa komora spalania i tak sie wychladza - moze ktos wie / sprawdzal w ktorym momencie nastepuje grznie swiec ? Ewentalnie czy mozna sprobowac czas grzania swiec ustawic na dluzszy jak dla silnika DI ? Czy wtedy trzeba bezwzglednie miec swiece 12,5 V ?
- trzeba sprawdzic, ewentualnie poeksperymentowac z wyprzedzeniem kata wtrsyku. Byla wsadzona jedna podkladka dystansowa - czyli mozna by jeszcze w razie czego zaplon opoznic. W jednej 550 widzilaem az 3 podkladki.
- przyczyna moze byc jeszcze zbyt mala dawka rozruchowa
(Ten post był ostatnio modyfikowany: 2010-08-13, 19:07:49 przez Robert81r.)
  • Odpowiedz

Wiadomości w tym wątku

  • Pokaż wersję do druku


Użytkownicy przeglądający ten wątek: 1 gości

Serwis ma na celu zgromadzenie w jednym miejscu firm oraz organizacji z branży HVACR, działających na rynku zarówno polskim jak i poza granicami kraju. Naszą siłą są wyłącznie tematy związane z branżą HVACR oraz unikalna społeczność użytkowników.
NEWSLETTER
Informacje O nas Kontakt Regulamin Reklama Polityka prywatności
Kategorie Artykuły Aktualności Produkty
Działy Klimatyzacja Wentylacja Chłodnictwo Auto - klimatyzacja
Nasze Portale ogrzewnictwo.pl pasywny-budynek.pl
Copyright © 2005-2023 termoclima Sp. z o.o Wszystkie prawa zastrzeżone.
Tryb normalny
Tryb drzewa