sprawdziłem odczyt z manometra i sterownika jest zgodny czyli to nie przetwornik
okazało się coś dziwnego , brak ładowania z alternatora ( układ testowany z zasilania elek)
akumulator wyczerpał się do 10,5V ale na sterowniku nie było alarmu low batery ,
czy powinien się pojawić??
może zawór trójdrożny nie przełączał się całkowicie do normalnej pracy?
alternator oddany do alternatorowni jak będzie zdrów to znów podejmę walkę o wynikach dam znać
okazało się coś dziwnego , brak ładowania z alternatora ( układ testowany z zasilania elek)
akumulator wyczerpał się do 10,5V ale na sterowniku nie było alarmu low batery ,
czy powinien się pojawić??
może zawór trójdrożny nie przełączał się całkowicie do normalnej pracy?
alternator oddany do alternatorowni jak będzie zdrów to znów podejmę walkę o wynikach dam znać
KLIMATYZATORY
KLIMATYZATORY
POMPY CIEPŁA
KLIMATYZATORY
KLIMATYZATORY
KLIMATYZATORY
POMPY CIEPŁA
REKUPERATORY
KLIMATYZATORY
KLIMATYZATORY
KLIMATYZATORY
KLIMATYZATORY