olej -żadne tam "nie było skopconych cewek" -tylko test zakwaszenia.
lp -podnieś.
poza bardzo intensywnym zamrażaniem -gdzie normalna temp odparowania jest rzędu -50*C nie ma sensu schodzić z nastawami LP na wakum.
jeśli mroźnia -25 -odparowanie -30-kilka -to spoko możesz ustawić na 01 -0,2 bar .
z tunelem zamrażalniczym -czasem -rzadko trzeba na lekkie wakum.
tunel do schładzania -ustawianie na wakum to absurd.
masz 3 opcje.
-coś jakiś zawór -regulator ciśnienia itp pomiędzy tłoczeniem sprężarki i skraplaczem -i się przycina pewnie nie ma nic takiego... bo byś zauważył. chyba, że urwany grzybek zatyka zawór...
-nieszczelność na ssacej -i układ pracujący /pozostający na wakum -podsysa powietrze - można zdiagnozować -i to na kilka sposobów... np. zamiast robić wątpliwe próby na wakum przez pół godz -zrób porządną próbę azotową... to chyba najprostsza metoda.
-lub w skraplaczu zalega olej i drastycznie zmniejsza wymianę ciepła -duża ilość oleju trafiająca ze skraplacza do tzr może dodatkowo zapychać dyszę i powodować alarmy/wyłączenia LP.
weź po ściągnięciu czynnika wlutuj na max schrederów i mierz w różnych punktach układu ciśnienia -COŚ CI WYJDZIE...
lp -podnieś.
poza bardzo intensywnym zamrażaniem -gdzie normalna temp odparowania jest rzędu -50*C nie ma sensu schodzić z nastawami LP na wakum.
jeśli mroźnia -25 -odparowanie -30-kilka -to spoko możesz ustawić na 01 -0,2 bar .
z tunelem zamrażalniczym -czasem -rzadko trzeba na lekkie wakum.
tunel do schładzania -ustawianie na wakum to absurd.
masz 3 opcje.
-coś jakiś zawór -regulator ciśnienia itp pomiędzy tłoczeniem sprężarki i skraplaczem -i się przycina pewnie nie ma nic takiego... bo byś zauważył. chyba, że urwany grzybek zatyka zawór...
-nieszczelność na ssacej -i układ pracujący /pozostający na wakum -podsysa powietrze - można zdiagnozować -i to na kilka sposobów... np. zamiast robić wątpliwe próby na wakum przez pół godz -zrób porządną próbę azotową... to chyba najprostsza metoda.
-lub w skraplaczu zalega olej i drastycznie zmniejsza wymianę ciepła -duża ilość oleju trafiająca ze skraplacza do tzr może dodatkowo zapychać dyszę i powodować alarmy/wyłączenia LP.
weź po ściągnięciu czynnika wlutuj na max schrederów i mierz w różnych punktach układu ciśnienia -COŚ CI WYJDZIE...
KLIMATYZATORY
KLIMATYZATORY
POMPY CIEPŁA
KLIMATYZATORY
KLIMATYZATORY
KLIMATYZATORY
POMPY CIEPŁA
REKUPERATORY
KLIMATYZATORY
KLIMATYZATORY
KLIMATYZATORY
KLIMATYZATORY