Do układu po wymianie skraplacza wlaliście prawidłową ilość oleju, więc to nie jest problem. Ubytek czynnika wskazuje na nieszczelność – trzeba zrobić test azotem, bo bez tego będzie się powtarzać. Skaczące ciśnienie HP na wolnych obrotach zwykle oznacza kłopot z zaworem sterującym sprężarki (ECV) albo zaworem rozprężnym. Sama sprężarka raczej nie jest jeszcze zużyta, skoro na wyższych obrotach ciśnienia i chłodzenie są prawidłowe.
PROFESJONALIŚCI POLECAJĄ
Subaru Legacy, czy to koniec sprężarki?
1 Odpowiedzi, 376 Wyświetleń| Wiadomości w tym wątku |
|
Subaru Legacy, czy to koniec sprężarki? - przez lutek34 - 2025-07-27, 19:24:00
RE: Subaru Legacy, czy to koniec sprężarki? - przez MarkusP - 2025-09-09, 09:03:42
|
Użytkownicy przeglądający ten wątek: 1 gości
KLIMATYZATORY
KLIMATYZATORY
POMPY CIEPŁA
KLIMATYZATORY
KLIMATYZATORY
KLIMATYZATORY
POMPY CIEPŁA
REKUPERATORY
KLIMATYZATORY
KLIMATYZATORY
KLIMATYZATORY
KLIMATYZATORY