Dzisiaj rzezbilem przy tym Viento. Sprobowalem jeszcze na odpalonym urzadzeniu recznie zamknac zawor zamykajacy skraplacz bez otwierania zaworu grzania no i cisnienie HP na wolnych obrotach silnika w ogole nie roslo.
Zdemontowalem sprezarke - oleju bylo w niej okolo 30 ml. Kolor oleju bardzo ciemny - brunatno zielony.
Wyplukalem skraplacz - wewnatrz byl zasyfiony ze starch. Przeplukalem przewody. Parownik z grubsza wyplukalem i przedmuchalem bo dojscie bardzo h$#owe :mad:
Prozniowalem i azotowalem na przemian. Na koniec nabilem azotem i zostawilem do jutra.
Co do kliksona na tloczeniu sprezarki to jest sprawny - zalacza i rozlacza. Byl tylko jeden maly szczegol - klikson ten nie byl zapiety na rurce tylko luzno latal ...
Zdemontowalem sprezarke - oleju bylo w niej okolo 30 ml. Kolor oleju bardzo ciemny - brunatno zielony.
Wyplukalem skraplacz - wewnatrz byl zasyfiony ze starch. Przeplukalem przewody. Parownik z grubsza wyplukalem i przedmuchalem bo dojscie bardzo h$#owe :mad:
Prozniowalem i azotowalem na przemian. Na koniec nabilem azotem i zostawilem do jutra.
Co do kliksona na tloczeniu sprezarki to jest sprawny - zalacza i rozlacza. Byl tylko jeden maly szczegol - klikson ten nie byl zapiety na rurce tylko luzno latal ...